A Honda új modelljét a fotók alapján ormótlan középkategóriás kombinak néznénk, csakhogy az Odyssey bõ egy számmal nagyobb azoknál.
A belsõ tér láttán az is egyértelmû, hogy a három üléssor közül az utolsó is alkalmas két felnõtt szállítására, négy személynek pedig keleti kényelmet kínálnak az elsõ két üléssor foteljei.
Az óriási jármû kétféle motorral készül: az alapváltozatokba a 2,4 literes i-VTEC négyhengeres 171 lovas változata kerül, míg a csúcsmodellben ugyanez a blokk 203 lóerõ leadására képes. Az autó felszereltsége a végletekig bõvíthetõ, a tükröket kiegészítõ kamerarendszer épp úgy megrendelhetõ hozzá, mint a mûholdas navigáció.
Hasonló méretû és felszereltségû modelleket persze más gyártók is kínálnak, a Honda azonban a Civic és az FXC Clarity tanulmányra jellemzõ jellegzetes, futurisztikus stílusával, és a kivételesen precíz irányítást ígérõ, elöl és hátul egyaránt kettõs keresztlengõkaros futómûvével kilóg a sorból.
Az új Odyssey egyértelmûen a japán piac igényeinek kielégítésére készült, és több mint valószínû, hogy a szigetországon kívül sehol másutt nem lesz kapható.