Az összeszerelést a finn Valmet Automotive végzi majd 2009 végétõl, évente pedig 15 000 Karma gurul majd le a futószalagról.
Már minden akadály elhárult a Fisker Karma gyártásának útjából, hiszen lezárult a Tesla Motors által indított per is, amely kimondta, hogy a Fisker formaterve nem a Teslától származik, most már az elektromos négyajtós modell gyártásának helyszínérõl is megszületett a végsõ döntés.
Az amerikaiak választása azonban azért is eshetett a Valmetre, mert nagy tapasztalatuk van a prémium minõségû autók gyártásában. A megállapodás értelmében a finnek egy új hegesztõüzem építésébe fognak, aminek köszönhetõen 500 új munkahely jön létre.
A Fisker Karma a Tesla Roadsterrel ellentétben nem tisztán elektromos meghajtást kap, ugyanis egy elektromotor gondoskodik az akkumulátorok feltöltésérõl menet közben. A Q-Drive névre keresztelt meghajtás 80 kilométer tisztán elektromos utazást tesz lehetõvé, míg a teljes hatótáv 560 km körül alakul, és ekkor 2,35 liter az autó átlagfogyasztása.
Jó hír azonban, hogy az autó akkumulátorait akár a garázsban is feltölthetjük, így a rövid távokon kizárólag elektromos üzemmódban is használhatjuk az autót. A Karma kevesebb mint 6 másodperc alatt gyorsul álló helyzetbõl 100 km/h-ra, végsebességét pedig 200 km/h-ban korlátozzák.
A Fisker Karma finnországi gyártása a tervek szerint 2009. negyedik negyedévében kezdõdik, és évente 15 000 példány összeszerelésére képes a Valmet. Az autó ára az Egyesült Államokban várhatóan 80 000 dollár, azaz körülbelül 17 millió forint körül alakul majd, ám a becslések szerint Európában magasabb árra lehet számítani.