A harmadik generációs Range Rover 2002 óta kapható, így nem csoda, hogy a gyáriak kicsit felfrissítették az autó formatervét. A modellfrissítés azonban nem csak az SUV külsejét érinti, ugyanis új erõforrás került fel a rendelési listára.
A már 7 éve kapható harmadik generációs Range Rover külsõleg a szokásos átalakításokon ment keresztül, tehát átrajzolták az autó hûtõmaszkját, lámpáit és lökhárítóit, amelyeknek köszönhetõen a Range Rover még éveken keresztül gyártásban maradhat. Az utastérben még jobb minõségû és új árnyalatú bõrkárpitok, kissé átdolgozott mûszerfal és új, 12 inch átmérõjû TFT monitor fogadhatnak minket.
A motorkínálatban is történt változás, ugyanis a korábbi 4,2 literes, kompresszoros V8-as erõforrást a Jaguar XFR-bõl ismerõs 5,0 literes, kompresszoros, 510 lóerõs és 625 Newtonméternyi nyomatékú motor váltja, amely nagyobb teljesítménye ellenére 7,3 százalékkal kevesebb, 14,8 liter benzinnel is beéri vegyes használat esetén, szén-dioxid kibocsátása pedig 348 g/km. A csúcs benzines mellé egy új fejlesztésû, 3,0 literes dízelmotor is bemutatkozik majd, amely szintén a Jaguar XF-bõl származik.
Az alapváltozattal egy idõben megújul a Range Rover sport is, amely az alapmodelltõl eltérõen többek között sportosabb lökhárítót kap majd. A modellfrissített Range Rover és Range Rover Sport a New Yorki Autószalonon tarja premierjét, értékesítésük pedig hamarosan indul az Atlanti-óceán mindkét partján.