Az utóbbi években a tulajdonos GM katasztrofális anyagi helyzetét a Buick is megsínylette. Az Európában nem kapható, kizárólag luxusautókat forgalmazó márka jóval kevésbé sikeres a GM másik felsõ kategóriás gyártójánál, a Cadillecnél, ez pedig alaposan rányomta bélyegét a fejlesztésre fordítható büdzsének.
Az óriási hûtõmaszkot króm borítja, de a fémbõl jutott a lökhárító alján keresztbe futó csíkra, sõt az övvonalra is, amelyen végigfut. Méretét tekintve a jelenleg forgalmazott legnagyobb buszlimuzinoknál is nagyobb a koncepció, ám ezt magas, tömpe orrával, valamint a Citroen C4 Picassoéhoz hasonlóan megtörõ övvonalával jól leplezi. A kocsi hossza 5278 mm, tengelytávja pedig elképesztõ 3198 mm, így nem csoda, ha belterében még a harmadik sorban is kényelmesen el lehet férni.
Hátra ráadásul könnyû is bejutni a nagy tolóajtókon keresztül, amelyek B-oszlop híján a tetõbe és a padlóba kapaszkodnak. A beltér futurisztikus, és utazó üzletemberek igényeit is kielégítõ elektronikai berendezésekkel van felszerelve. A második sor ülései ráadásul igen tág határok között tologathatók és forgathatók, így akár tárgyalni is lehet az autóban.
A kocsi mozgatásáról a GM következõ generációs hibrid rendszere gondoskodik, amely a gyártó állítása szerint 20%-kal fogyaszt kevesebbet, mint a jelenlegi hibridek. Az igen takarékos hajtáslánc egyébként Kínában debütál majd.