Az új dízelmotorok nem csak erõsebbek, hanem takarékosabban és környezetbarátabbak is, mint a jelenlegi HDi-k.
A Peugeot 407 Coupé 2006 óta van forgalomba, így eljött az ideje a szokásos modellközi frissítésnek. A franciák nem vitték túlzásba a változásokat, elsõsorban a lemezek alatt találunk újdonságokat.
Nagyobb újdonságot jelent, hogy a Forddal közösen fejlesztett 3,0 literes dízelmotor is megjelenik a kínálatban, ugyanis az erõforrás eddig csak a Jaguar XF-hez, a Citroen C5-höz és C6-hoz volt elérhetõ. A 407 Coupéban a motor gyengébb, 240 lóerõs (3800-as fordulatnál) és 450 Newtonméternyi nyomatékú (1600 és 3600-as fordulat között) változata kap helyet, amelyhez egy hatsebességes automataváltót párosítottak a gyáriak.
Az új erõforrás ugyan 18 százalékkal erõsebb, mint a 2,7 literes HDi, de 15 százalékkal takarékosabb is, hiszen mindössze 7,2 literes átlagfogyasztással számolhatunk, szén-dioxid kibocsátása pedig 189 g/km.
A hathengeres motor a négyhengereshez hasonlóan teljesíti az Euro5-ös normákat, segítségével pedig 7,7 másodperc alatt teljesíti a százas sprintet, végsebessége pedig 240 km/h. Az új dízelmotorokkal szerelt Peugeot 407 Coupé forgalmazása az õsszel kezdõdött, a négyhengeres alapára 33 350 euró lesz, míg a 240 lóerõs változatért 47 600 eurót kérnek majd.