A Fiat 500-as kiugró sikerérõl mi sem árulkodik jobban, mint hogy a tuningcégek sorra dobják piacra saját átirataikat. Frankfurtban a Ferrari mellett a Hamann is leleplezte saját 500-asát. Bár a maranellóiak által készített 695 Tributo sem nevezhetõ visszafogottnak vagy éppen gyengének, a németek jóval tovább mentek.
A Hamann természetesen a teljesítményhez mérten négydugattyús, belsõ fékeket tett az elsõ kerékre, de még hátul is 257 mm átmérõjûek tárcsák. Az 500-as sportfutómûvet kapott, amelynek részeként a kasztni közelebb került az aszfalthoz, olyannyira, hogy a tömegközéppont 6 centiméterrel alacsonyabban van a széria 500-asénál.
Az ültetés mellett természetesen nõtt a nyomtáv is, elöl 30, hátul 35 mm-rel. A felnik 18 collosak, rajtuk elöl 215/35-ös, hátul pedig 235/35-ös gumik feszülnek. A technika mellett nem hanyagolták el a külsõt sem, agresszív lökhárítók, masszív sárvédõ-szélesítések, nagy levegõ-belépõk és négy kipufogó teszi feltûnõvé az autót.
A beltérben sportkormány, alumínium pedálsor, új kárpitozás, valamint Hamann-logók jelentik a változásokat.
A Hamann késõbb hozza nyilvánosságra a menetdinamikai adatokat és a kisautó árát. Ami elõbbit illeti, biztosak lehetünk benne, hogy az 500-as sportkompaktokat is meg tud majd lepni, feltéve, ha az elsõ kerekek és a sofõr is a helyzet magaslatán áll.