A 3,83 méter hosszú típus két személy szállítására képes, gyár a szerint ettõl még teljes értékû autóként használható. Különleges tetõkialakítása miatt nem foglal el helyet a 270 literes csomagtartóból, ugyanis a mechanizmus a korábban alkalmazottaktól gyökeresen eltér.
A tetõ nem összecsukódik, hanem egy forgáspont körül elforduló panellel oldották meg a nyithatóságot. A technika nem újdonság, ilyet láthattunk a 2005-ös Pininfarina tervezésû Ferrari 575 Superamerica tanulmányon is – és vélhetõen a megoldás szabadalmát is az olasz tervezõstúdiótól vásárolta meg a francia gyár.
A kocsi arányai igen megnyerõek, bizonyos szögekbõl kifejezetten a Lotus Elise-t idézi fel – innen van, hogy akár középmotorosnak is hihetnénk. Mûszakilag egyébként megegyezik a Renault Twingoval, így a motorválaszték is onnan merítkezik: a GT 100 lovas 1,2-ese mellett az RS 1,6 literes, 133 lóerõ blokkja, valamint egy erõsebb 1,5-ös dízel fogja a kínálatot alkotni.
A hivatalos bemutató a Genfi Autószalonra várható, a forgalmazás pedig talán még a nyáron beindul.