Nagy újdonság nincs a kémfotókon már látottakhoz képest. De most már azt is tudjuk mikor találkozhatunk vele elõször testközelbõl. Nagy újítás, hiszen ez a Suzuki elsõ saját középkategóriás modellje. Verona néven korábban is árultak ekkora típust az USA-ban, de az nem volt más, mint a Daewoo Evanda Suzuki-jelvénnyel.
Az autó külsõleg, masszív, erõteljes benyomást kelt, sajnos közel sem olyan mutatós, mint az eredeti koncepció, amit maga Kóka János is megcsodálhatott 2007 szeptemberében Frankfurtban, de azért sportos. Talán leginkább a Volkswagen Jettára emlékeztet.
4650 milliméter hosszú, ami kicsivel több, mint a ©koda Octavia vagy a VW Jetta, de kisebb, mint a Ford Mondeo vagy az Opel Insignia, szóval igazi köztes modell. Tengelytávolsága 2,7 méteres, ami arányos felépítést eredményez.
A teljesen új fejlesztésû sport-szedán szériában adja majd az intelligens összkerék-meghajtást, az úgynevezett i-AWD-t.
Egyelõre egyetlen motorváltozatról lehet tudni, a 2,4 literes négyhengeres motor 178 lóerõs, maximális nyomatéka 230 Newton méter. A perverzek kérhetnek fokozatmentes CVT-váltót is.
A Kizashi név egyébként laza fordításban a nagy dolgok elõhírnöke, kíváncsian várjuk tehát, mi jön még.