A Peugeot tervezõi az elõdnél már bevált receptet követték a 308 CC esetében is.
Gyakorlatilag változatlanül hagyták a 308-as orrát, viszont a szélvédõtõl hátrafelé teljesen új autót készítettek. Az elsõ ablak eleve jóval laposabb szögben indul, mint a típuscsalád többi változatánál.
A tetõ 20 másodperc alatt tûnik el a csomagtartóban, amely alaphelyzetben 403 literes, kabriózás közben azonban csak 226 liternyi hely marad benne különféle tárgyak szállítására. Az összecsukható keménytetõ persze már nem nagy újdonság, számos konkurens gyártó is kínál már ilyet, de a 308 CC így sem maradt meglepetés nélkül.
Különleges elsõ üléseket kapott, amelyek a megszokott szerepükön kívül más funkciókat is ellátnak. Oldalt kétféle légzsákot rejtenek, egyet fejmagasságban, egyet pedig derékmagasságban, és a Peugeot mérnökei olyan szellõzõrendszerrel is ellátták az ülõalkalmatosságokat, amely beállítható hõfokú meleg levegõt fúj nyaktájékon választható intenzitással, hogy ellensúlyozza a kabriózáskor óhatatlanul jelenl levõ huzat kellemetlen hatásait.
A 308 CC-t a forgalmazás kezdetén kétféle motorral kínálják majd: az 1,6 literes PSA-BMW turbómotor 150 lóerõs változatával, és egy kétliteres, 140 lóerõs HDi dízellel. Késõbb várhatóan bõvül majd a kínálat, erõsebb benzinmotorral, és egyes források szerint hibrid hajtsálánccal is, bár ez utóbbiról biztosat egyelõre nem tudunk. A kupé-kabrió hivatalos világpremierjét októberben, a Párizsi Autószalonon tartják, a forgalmazás kezdetének várható idõpontjáról viszont még nincsenek információink.