A hösbachi cég huszonegy éve van a szakmában – legújabb munkájuk egy diszkrét, hivalkodásmentes luxusautó. A 280 körüli végsebességhez újratervezték a légterelõket. Mindegyik szénszálas és méregdrága: a kötény 1416, a csomagtartóra szerelhetõ szélterelõ 1761, a fenék-diffúzor 1773 euró.
Az állítható futómû sincs ingyen: 2693 euróért változtatható keménységet és hasmagasságot kínálnak – a széria Mercedeshez képest 20-65 milliméterrel lehet alacsonyabb a V50S. A megnövelt teljesítményhez hatdugattyús fékeket, 378 millis tárcsákat, Castrols SRF verseny-fékfolyadékot és speciális fékcsöveket adnak; a cseréért 5355 eurót számláznak.
A karbonból az utastérbe is jut: a luxust sportossággal keverõ szett 2737 euró.
Az olyan kiegészítõ, mint a padlószõnyeg a többihez képest viszonylagos olcsó, 226 eurós áron szerepel a tartozékkatalógusban. Úgy tûnik, a parasztvakítás a Väth Automobiltechniktõl sem áll távol: az 1773 euróért kapható sebességmérõt 330-ig skálázták. A számla végösszege 25945 euró, vagyis nagyjából hétmillió forint – a plusz 47 lóerõt és a kozmetikázást alaposan meg kell fizetni Hösbachban.