Az elõdmodellt jóformán csak spórolós taxisok vásárolták: a Daewoo örökség utolsó maradványa vállalhatatlanul nézett ki, és reménytelenül elavult technikára épült. Ehhez képest az Orlando kétségtelen elõrelépést jelent, hiszen egy átlagos külsejû családi jármûnek tûnik. A tervezõk nem ragaszkodtak a klasszikus buborék-formához, amely a legtöbb konkurens sajátja, inkább hobbiterepjáróra emlékeztet a széles, szögletes bakancsforma, pedig az Orlando semmivel nem jobb terepjáró, mint bármelyik személyautó.
Az új Chevrolet amúgy a szabvány GM technikára épül: a Cruze alapjául is szolgáló Delta II padlólemez az alapja, és a motorválaszték is csupa ismerõsbõl áll. Eleinte egyféle, 1,8 literes, 141 lóerõs benzinmotorral lesz kapható, illetve a kétliteres VM Motori Daewoo turbódízel két változatával: a gyengébbik 131, az erõsebbik 163 lóerõs.
Annyi biztos még, hogy három üléssorral is elérhetõ a típus – ezek állítólag hátrafelé egyre magasabbra kerülnek, így minden utasnak jut elegendõ lábtér – és az alapfelszerelés része az ESP, hat légzsák, a légkondicionáló és a motoros külsõ tükrök.