Az alapmodell sem épp lusta a maga 555 lóerejével és 678 Nm-es maximális nyomatékával, de a tuningmesterek munkája nyomán 687 lóerõt sikerült kihozni a 4,4 literes V8-asból. Ez a teljesítmény pedig bõségesen elegendõ, hogy villámgyorssá tegye a terep-kupét, annak ellenére, hogy a tömege 2380 kilogramm, üresen. Az M6XR Biturbo 4,7 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet, és a csúcssebessége 319 km/h, ami egy ekkora darab esetében több mint félelmetes.
A csomagnak a fentieken túl része egy teljes átkárpitozás belül, valamint új, simább vonalú és nagyobb légbeömlõkkel ellátott lökhárítók, bár az autó külseje így sem sejteti, hogy micsoda tüzijáték várható, ha valaki tövig tiporja a gázpedált. A Manhartnak azonban nem elég ennyi: már kitûzték a következõ célt, a nyolchengeresbõl szeretnének több, mint 700 lóerõt és 900 Nm-t kihozni.