A GT volt az elsõ Bentley, amely már VW technikára épült, és egyben a gyártó valaha volt legnépszerûbb típusa. Volt olyan év, amikor Crewe-ben nem tudtak annyit gyártani, hogy kielégítsék az igényeket, ami több ezer autót jelentett évente. Hét év azonban még a luxusautók piacán is soknak számít, így mindenképp hozzá kellett nyúlni a típushoz, ha másért nem is, azért, hogy beletehessék a bemutatása óta általánossá vált mûszaki megoldásokat.
Az új lámpák közül a belsõ pár nagyobb, a külsõ kisebb lett, mint a korábbi változaton, és már mindkét világítótestet LED-ek keretezik. Az összességében talán valamivel korszerûbbnek hat az autó így, bár nem valószínû, hogy messzirõl bárkinek feltûnne a különbség.
A belsõ térhez valamivel bátrabban nyúltak. A GT kapott korszerû, érintõképernyõs integrált fedélzeti rendszert, és módosítottak az ülésein: a biztonsági övet az ülés helyett a karosszériához rögzítik, így vékonyabb lehet az üléstámla, ami mintegy 5 centi többlet-lábteret eredményez hátul. A változtatások révén 65 kilogrammal könnyebb is lett az autó, ami nagyságrendi változást ugyan nem hoz, de egy kicsi lépés a helyes irányba.
A hatliteres, W12-es turbómotoron is igazítottak egy keveset, így a teljesítménye 560-ról 575 lóerõre nõtt, a csúcsnyomatéka pedig 650 helyett 700 Nm lett.
Az eredmény 4,8 helyett 4,4 másodperces gyorsulási idõ 100 km/h-ra, a 318 km/h-s végsebesség viszont nem változott. Motor-fronton azonban nem ez az egyetlen változás: jövõ tavaszra elkészül a V8-as változat, amely ugyan valamivel gyengébb lesz, de az ígéretek szerint vagy 40%-kal takarékosabb is. Úgy tudjuk, a nyolchengeres 4 literes lesz, és két turbófeltöltõ látja el levegõvel.