A különös fordulat Kínának köszönhetõ: a Peugeot csoport stratégái azt remélik, ezen a piacon még van esélyük megkaparintani egy szeletet a nagy haszonnal kecsegtetõ luxusautó-piacból, hiszen a vásárlók itt kevésbé foglalkoznak a márkanévhez kapcsolódó presztízzsel, mint Európában, vagy akár Észak-Amerikában.
A végleges modell alighanem hasonló méretû lesz, és szintén a Citroen C6 megtoldott padlólemezére épül majd, mint a tanulmány, bár az már kérdéses, hogy a hajtáslánca is követi a Metropolisban használt sémát. A koncepcióautóban ugyanis egy feltöltött, V6-os benzinmotor dolgozott egy hibrid rendszer részeként, 454 lóerõs elvi csúcsteljesítménnyel.
Ennél a szériagyártmány nyilván egyszerûbb megoldást tartalmaz majd – talán egy hathengeres dízelt, mivel úgy néz ki, Kínában egyelõre a gazdagabbak számára is lényegesebb szempont a kis fogyasztás, mint a nagy teljesítmény.
totalcar.hu