Valószínûleg itt készülnek a legjobb Land Rover technikára alapuló tereprali-versenyautók a világon – a Nemesis például a Range Rover Sport hajtásrendszerét örökölte.
Ez a gép azonban csak versenycélokra készült – egészen 2010-ig.
Az EXR változat azonban utcai használatra is alkalmas, legalábbis a Bowler ezt ígéri. Kétféle változat készül majd, az egyik 3 literes, 291 lóerõs V6-os dízelmotorral, a másik pedig 600 lóerõs, 5 literes, kompresszoros V8-assal – szemben a versenygépekkel, amelyekbe 4, 4,2 vagy 4,4 literes nyolchengeres szívómotorokat építenek.
A belsõ tér is jóval kényelmesebb az utcai kivitelben, de ennyiben ki is merülnek a különbségek – a kettõs keresztlengõkaros elsõ és hátsó futómû, illetve a könnyû és merev karosszéria egy az egyben a dûnejáró Nemesisbõl származik.