A megrendelõ egy gazdag kínai üzletember, aki egy különleges, nyitott Fiat 500-as révén mutatná meg, milyen jól megy a bolt. Kerek félmillió eurót, átszámítva valamivel több, mint 138 millió forintot szánt az autó átalakítására, amelyért amúgy alig ötmilliót kérnének – ennyit is csak azért, mert az Abarth kivitelen alapul az olasz tuningcég egyedi kreációja.
A középkonzolra egy kivehetõ Apple iPad Supreme Edition került – ezen is van arany, sõt, gyémánt-berakás is – amelyrõl az összes lényeges funkció elérhetõ az autóban a navigációtól a hifin keresztül a mobiltelefonos internet-kapcsolatig. A motor tuningjához a Fenice Milano persze nem ért, de megkeresték az egyik legjobb helyi specialistát, a Romeo Ferraris nevû céget. Az 1,4 literes blokk nagyobb szállítású turbófeltöltõt, áthangolt elektronikát és új kipufogórendszert kapott, így nõtt a teljesítménye 140-rõl 200 lóerõre. A kezelés persze nem ért véget itt, a csomaghoz ültetett futómû és Brembo fékrendszer is jár.