rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • A BMW vadonatúj M6-os modellje

  • A BMW vadonatúj M6-os modelljeA műszaki adatok és a gyári fotók után most megérkeztek az első videók is a két sportkocsiról. A dupla turbós V8-as motorok hangja nem hallható a felvétel alatt, ugyanis háttérzenét kevertek a képek alá az öblös kipufogóhang helyett. Már nem kell sokat aludni és testközelből is megcsodálható lesz a BMW hatos szériájának legerősebb motorral szerelt kiadása, amely természetesen a hagyományokhoz híven rendelhető lesz kupé és kabrió karosszériával is.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Láttál már 400 millió forintos Aston Martin-t?

    Megjelentek az elsõ hivatalos képek az Aston Martin One-77-rõl, a márka leendõ szuperautójáról, pontosabban annak prototípusáról.

    Az autó a britek legdrágább, legerõsebb és legexluzívabb autója lesz, ami valószínûleg már megjelenésekor klasszikussá válik majd.

    Amirõl eddig csupán ízelítõ fotókat láttunk - na meg egy letakart prototípust Párizsban -, az most megcsodálható minden szögbõl: megérkeztek az elsõ képek az Aston Martin szuperautójáról, a One- 77-rõl.

  • Konnektoros hibrid bemutatása a Volkswagen-tõl

    A Volkswagen nem törõdik bele, hogy ne övé legyen az elsõbbség az elsõ szériagyártású konnektoros hibrid bemutatását illetõen. Bár a németek a GM-mel szemben nem adták meg autójuk pontos megjelenési dátumát, második ilyen jellegû koncepciójuk bemutatása sokat elárul terveikrõl.

    Néhány hónappal korábban a Volkswagen már jelezte szándékát, miszerint be kíván szállni az ultratakarékos konnektoros hibridek versenyébe és be is mutatott egy koncepciót az V-ös Golf alapjain.

  • Nem ment kukába az NSX fejlesztése

    Bemutatkozott a Honda HSV-010 GT: noha nem lesz utcai szupersport modellje a Hondának, versenypályán hasznosítják a fejlesztéseket.

    A NSX utód alapjaira építették az új versenyautóját a Honda. A már meglévõ fejlesztéseket megtartották, így ha utcai autóhoz nem is tudták felhasználni a padlólemezt, versenypályán még arathat babérokat. A GT500-as kategóriában induló autó meghajtásáról a tervezett V10-es motor helyett egy 3,4 literes, 500 lóerõnél is erõsebb V8-as gondoskodik.

  • Kia Ray - kis autó egy kis családnak

    Kia Ray - kis autó egy kis családnak Végre megvannak az első hivatalos képek is, amelyek a jobb oldalon B oszlop nélküli ajtónyílást mutatják. Egy családi autóban a járda felőli oldalon folyik a legtöbb ki- és beszállást, ezt azzal könnyítették meg a tervezők, hogy ide hátsó tolóajtót tettek, és elhagyták a B oszlopot is. A bal oldalon normál ajtót találunk, meg vaskos B oszlopot. Az aszimmetrikus felépítés miatt meg kellett erősíteni a biztonsági utascellát, így hízott 998 kg-ra a Ray tömege. Szintén szokatlan, hogy az autó magasabb annál, mint amilyen széles - 1,7 méter és 1,59 méter a vonatkozó érték.

  • A Cadillac bemutatta a luxushibridjét a Escalade Platinum Hybrid-et!

    A Cadillac hivatalosan is bemutatta legnagyobb hibrid modelljének speciálisan felszerelt változatát.

    Az Escalade Platinum Hybrid a gyártó szerint városban beéri 14,1 liter benzinnel, míg az utastérben luxuskörülmények között utazhatnak a szerencsések.

    Bár az amerikai autógyártók igen erõteljes lemaradásban vannak a japánokkal szemben hibrid technológiák terén, legalább már észbe kaptak, és gõzerõvel fejlesztik ilyen modelljeiket.

  • 98 milliós BMW

    Nem mondana le a csendes suhanásról, de bosszantják az idõnként feltûnõ kétüléses lapos sportkocsik. Itt a megoldás: a világ legerõsebb BMW Hetese. A 750 lóerõs G-Power Storm.

    Brutális!

    Talán ezzel lehetne a legjobban összefoglalni a G-Power új szuperautóját. Az 1983-ban alapított tuningcég a BMW csúcsmodelljét, a 760i-t alakította át.

  • Hyundai Veloster - egy igazi kompakt kupé

    Élményautóval bõvíti kínálatát a Hyundai. A 2011-es Detroiti Autószalonon mutatkozott be a Veloster néven futó kompakt kupé. Ez utóbbi jellemzés annál is igazabb, mert az autó balról egy kupé, jobbról egy ötajtós sportos kompakt benyomását kelti.

    A Velosteren ugyanis balról csak egy, míg jobbról két ajtót alakítottak ki. A Hyundai nem rejti véka alá, hogy ellenfeleinek az Honda CR-Z-t, a MINI-t és az Európában nem kapható Scion tC-t tekinti. A Hyundai állítása szerint autójuk ezeknél tágasabb, könnyebb vele parkolni, miközben a vezetési élményben is versenyre kel velük.

  • Szuperkönnyû terepkerékpár

    Különleges rácsszerkezetû, szénszállal erõsített mûanyag csövek alkotják egy amerikai kerékpárgyár újdonságát, amely nemcsak szilárdságával múlja felül a legtöbb kétkerekût, hanem azzal is, hogy hihetetlenül könnyû. Csak az árát nehéz összehozni.

    A mountain-bike, off-road és más terepjáró kerékpárokkal versenyzõk esélyeit jelentõsen növeli, ha a jármû váza nemcsak szilárd, erõs, hanem könnyû is. Ilyen a Delta 7 Sports amerikai kerékpárgyár legújabb, Arantix típusú újdonsága.

  • Brabus SV12 Biturbo R800 - 800 lóerõs 'szörnyeteg'

    Valószínûleg a leggyorsabb pénzért kapható S osztályú limuzin az R800 – azoknak szánják, akik kevesellnék az S 65 AMG képességeit. Az autó teljes neve Brabus SV12 Biturbo R800, ami nagyjából el is mond mindent azoknak, akik ismerik a cég korábbi modelljeit.

    Ugyanaz az SV12 R jelzésû ikerturbós, 6,3 literes, tizenkét hengeres motor kerül bele, amelyet az E osztályhoz egy ideje már kínálnak. A 800 lóerõs szörnyeteg 1420 Nm csúcsnyomatékot adhatna le, de a váltó védelmében a csúcsértéket 1100 Nm-re kellett korlátozni.

  • Hivatalosan is bemutatták a Megane RS-t!

    Hivatalosan is bemutatták Genfben a Renault legújabb sportmodelljét, a Megane RS-t.

    Az eddigi legerõsebb Megane egy kétliteres, négyhengeres turbós erõforrást kap, melynek 250 lóereje 20-szal múlja felül az eddigi R26.R modellét.

    Genfben járhatott csodájára a nagyközönség a Renault új sportmodelljének, a Megane RS-nek. A gyár korábban adott már ki hivatalos képet az "újoncról", és leplezetlen kémfotókon is láthattuk az RS-t, de az eredmény mégis minden várakozást felülmúl.

  • BMW X3 2010 - tágasabb és gyorsabb lett

    Hét évvel eredeti bemutatása után a BMW leleplezte a X3 második generációját, az X5,X6 és X1 mellett a negyedik szabadidõ-autót. Ahogy azt a BMW korábban már elárulta az új modell nem tér el drasztikusan elõdjétõl, hiszen azt szerették volna, ha a vevõk azonnal azonosítani tudják, hogy ez egy X3. Persze ettõl még részleteiben teljesen más jegyeket mutat az autó.

    A konvex és konkáv felületeket áramló vonalak alakítják ki a karosszérián. Bár a sziluettje hasonlít az X1-hez, de összekeverni csak kevesen fogják. A lámpák, a hûtõmaszk sokkal visszafogottabb az X3-ason.

  • Indiai Ford tervek

    Indiában mutatták be az ázsiai és az afrikai piacokat célzó Ford Figo-t. Komolyan felfuttatják a gyártást.

    Az Indiában gyártott új Ford kisautó elsõdleges piaca India lesz, ahol a piac 70%-át teszi az A és B szegmens, ám a modell további ázsiai és néhány afrikai országban is elérhetõ lesz. A Ford 500 millió dolláros beruházás keretében, a kapacitást kétszeresére, évi 200 000 darabra növelve modernizálta a chennai-i üzemet, amely így a vállalat kisautóinak regionális gyártóközpontja lesz.

  • BMW M6 2011 - kupé és kabrió

    Új V8-as biturbójának köszönhetõen teljesítmény szempontjából könnyedén lenyomja fõ riválisait a 2011-es M6.

    Dupla kuplungos váltóval.

    A gyári képeken is látható M-csomagos 6-os BMW után itt az igazi M6-os - dupla turbós V8-assal. Ismét az Automedia/Autoexpress fotósai voltak olyan ügyesek, hogy kémfotókat tudtak készíteni a BMW egyik amerikai tesztkörén: ezúttal az M6 kupé és kabrióváltozatait kapták kameravégre.

  • Hétsebességes automataváltós és 200 lóerõs a az új Audi S1

    Még a szériaérett Audi A1-et sem mutatták be, azonban a legkisebb ingolstadti modell sportváltozatáról már napvilágra kerültek az elsõ információk.

    Az Audi S1 egy 200 lóerõs turbómotorral érkezik majd, amelyhez egy hétsebességes S-Tronic automata is csatlakozhat.

    Az Audi már korábban is megerõsítette, hogy a tervek szerint hamarosan bemutatkozó belépõmodelljükbõl is készül sportváltozat.

  • A legtakarékosabb Mercedes S-osztály tagja 3,2 litert fogyaszt!

    A Frankfurti Autószalonon mutatkozik be az eddigi legtakarékosabb Mercedes-Benz S-osztály, amely megelégszik mindössze 3,2 liter üzemanyaggal 100 kilométeren. A plug-in hibrid egyik legnagyobb újdonsága, hogy akár 30 kilométert is képes megtenni tisztán elektromos üzemmódban.

    A Mercedes-Benz komoly figyelmet szentel hazai autószalonján a környezetbarátok modellekre, így a hidrogénnel mûködõ B-osztály F-Cell és a teljesen elektromos BlueZero E-Cell Plus mellett leleplezik a plug-in hibrid Vision S500-at.