rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Bemutatkozott a Honda Jade

  • Bemutatkozott a Honda JadeAz első képeken csúcs-felszereltséggel, nagy felnivel látjuk az autót. A karosszéria teljes hossza 4660 mm, szélesség 1775 mm, a magasság 1500 mm – utóbbi érték a Japánban elterjedt liftes parkolóhelyek miatt kialakult „szabvány” méret -, a tengelytávolság 2760 mm. Az utastérben a márkától megszokott űrautós műszerfalat találjuk, meg összesen hét ülést, amelyet egy dekoratív hölgy segítségével illusztráltak. Korábban hír volt, hogy készül egy hibrid változat is ebből a példányból, de azt nem valósítják meg.

    Kezdetben csak 1,8 literes, 141 lóerős benzinmotorral jön, 5-ös kézi vagy fokozatmentes automatikus váltóval, jövő év elején 2,0 literes négyhengeres is választható lesz.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Utcai roadster a Secma F16

    Olcsó és egyszerû, mégis felejthetetlen vezetési élményt ígér az aprócska francia roadster.

    A Secma F16-os már-már primitív jószág: az acél csõvázra csak annyi mûanyag elemet szereltek, amennyi ahhoz kell, hogy a menetszél ne fújja ki a sofõrt és utasát a bõr kagylóülésekbõl. Szélvédõje van, teteje viszont nincsen, ahogy ajtaja sem, a kerekek már a karosszérián kívül helyezkednek el saját sárvédõik alatt, a formaterv - már ha lehet itt ilyenrõl beszélni egyáltalán - a régi, VW Bogár-alapú buggykat idézi.

  • BMW 1-es sorozat 2011

    Az F20 jelzésû modell afféle evolúciós terméknek tûnik, leglábbis az övvonal felett nagyon hasonlít az elõdjére. Alatta persze alaposan átrajzolták, méghozzá elég bátran.

    Van benne valami a Bangle-BMW-k merész részletmegoldásaiból, így az elsõ lámpák formája, a motorháztetõ élei vagy a hátsó kerekek körüli domborulat. A maszk és az új lámpák lelkiismertlenül gonosz arckifejezést eredményeznek, ami ugyan biztosan megosztja majd a közönséget, de ez még mindig jobbnak tûnik, mint az 5-ös vagy a 7-es konfliktuskerûlõ fazonja.

  • A BMW Sauber bajnoki címet vár az F1.09-es modelltõl!

    A BMW Sauber is lerántotta a leplet idei versenygépérõl a spanyolországi Valenciában, ahol a csapat meg is kezdi az F1.09-es elsõ komolyabb tesztprogramját.

    A BMW Sauber a hatodik forma-1-es alakulat, amely bemutatta vadonatúj versenygépét a nagyközönségnek.

    Az F1.09 kinézetét tekintve teljesen eltér elõdjétõl, jóval egyszerûbb és letisztultabb, ami az idei évben bevezetésre kerülõ, megváltozott aerodinamikai szabályoknak köszönhetõ.

  • A Volkswagen Cross család ujabb tagja

    Nem kapott sérvet a sok Volkswagen tervezõ a CrossGolf megalkotásakor, bár nem is az volt a cél, hogy megdöbbentsék a világot. Csupán egy újabb bõrt kellett lehúzni a jó öreg Golf Plusról.

    A Volkswagen Cross családja soha nem is szólt másról: alapvetõen dögunalmas külsejû autókból készítettek valami jópofábbat, minimális ráfordítással. Erre tökéletes is a terepjáró-stílus körbemûanyagozott alsó szélek, kartervédõ-utánzat, magasított futómû és látványos alufelnik kellenek hozzá.

  • Mercedes SL 500 Inden Design módra

    A német Inden Design tuningcég legutóbb a Mercedes SL500-as modelljét vette kezelésbe, ám a legtöbb konkurens tuningcsapattal ellentétben õk nem a teljesítménynövelére, hanem inkább az autó külsõ dizájnjára fektették a hangsúlyt.

    Az Inden Design egy fõleg Mercedes modellekkel foglalatoskodó német tuningcég, ám õk különböznek a legtöbb Mercedeseket tuningoló csapattól. Az Inden Design a külsõ részletes és igényes kidolgozására helyezi a hangsúlyt.

  • Filléres befektetéssel környezetbarát a Lotusnál

    Nem feltétlen kell milliárdokat ölni hibrid hajtásláncok, vagy étvágytalan dízelmotorok fejlesztésébe, hogy egy autó kevesebb kárt okozzon a környezetének.

    Erre szolgáltat példát a Lotus legújabb tanulmányautója, a Londonban bemutatkozó Eco Elise Concept

    A Lotusnál azt gondolták, a környezet védelme a gyártásnál kezdõdik.

  • V10-es motort kapott az Audi R10 TDI!

    Az Audi bemutatta a hosszú távú versenyekre épített idei versenygépét, az R15 TDI-t.

    Az autó V12-es helyett egy V10-es motort kapott, amely több mint 600 lóerõs és 1050 Nm-es nyomatékkal rendelkezik, ám így sem lesz könnyû legyõzni Le Mansban a rivális Peugeot-t.

    Amikor az Audi 2006-ban bejelentette, hogy dízel versenygépet készítenek a Le Mans-i 24 órás versenyre, a riválisok egy vállrándítással elintézték az ügyet, mondván, ez csak marketing.

  • Ford Focus ST 2012 - EcoBoost motorral

    2012-ben a direktíváknak megfelelõen környezettudatosra idomított forró ferdehátú, addig meg kell elégednünk a bronzszínû ötajtós fényképeivel.

    A legjelentõsebb változás az elõdhöz képest a kétliteres, turbós EcoBoost motor, amely négy hengerrel is nagyobb csúcsteljesítményre képes, mint az eddigi kettõfeles öthengeres.

    Sokan siratják a páratlan hengerszám akusztikus produkcióját, bár szerintünk nem volt annyira felejthetetlen élmény.

  • A Saab 9X Air Concept komoly riválisa az Audi A3 és BMW 1-es sorozatnak

    Újabb tanulmányautóval készül a General Motors svéd márkája: a Saab a közelgõ Párizsi Autószalonon mutatja be az új, 9X Air Concept prototípusát. Néhány kiszivárgott fotó után a gyártó is bejelentette az újdonságot.

    Egy prezentáció diáiról készített fényképek szivárogtak ki, amelyen a Saab új tanulmányautója látható. Az elõadáson többek között a Chevrolet Cruze mutatkozott be az észak-amerikai újságírók számára, de a vetítõvásznon a Saab egyik új koncepcióautója is megjelent.

  • Hétüléses családi egyterû a Honda Odyssey

    Bemutatták az Odyssey negyedik generációját, amely a hétüléses családi egyterûek mezõnyét erõsíti.

    A Honda új modelljét a fotók alapján ormótlan középkategóriás kombinak néznénk, csakhogy az Odyssey bõ egy számmal nagyobb azoknál.

    A belsõ tér láttán az is egyértelmû, hogy a három üléssor közül az utolsó is alkalmas két felnõtt szállítására, négy személynek pedig keleti kényelmet kínálnak az elsõ két üléssor foteljei.

  • Suzuki Kizashit RRM - 300 lóerõs tuninggal

    Maga a koncepció már 2010 májusában létezett, csak akkor még nem volt biztos, hogy a késõbbiekben bárki kaphat majd belõle.

    A háromszáz lóerõs Suzuki Kizashit prototípusként emlegették, az erõnövelõ csomagot ráadásul nem is a gyár fejlesztette. Azt gondoltuk, szépen lassan ez is eltûnik majd a süllyesztõben. De nem. A Road Race Motorsport által épített tuning Kizashi nem csak él, lélegzik és belehörög a levegõbe, de sokasodik is. Rendelését bárki leadhatja a megfelelõ átalakító csomagra, melyeket mind az RRM kínál.

  • Citroen GQ

    A brit szakemberek egy igazi öszvért alkottak: Lényegében egy kupé, de négyajtós, így a már családdal rendelkezõket sem zárják ki.

    Futurisztikus a kinézete

    Az oldalablakok íve erõsen lejt, de a tetõ magasabban fut hátra, ami egy sportkombi farát mutatja.Mindezt hatalmas kerekekkel kombinálva, amelyektõl szabadidõ-autós benyomása lesz az embernek. Mindenki találhat benne magának tetszõt.

  • A Cadillac bemutatta a luxushibridjét a Escalade Platinum Hybrid-et!

    A Cadillac hivatalosan is bemutatta legnagyobb hibrid modelljének speciálisan felszerelt változatát.

    Az Escalade Platinum Hybrid a gyártó szerint városban beéri 14,1 liter benzinnel, míg az utastérben luxuskörülmények között utazhatnak a szerencsések.

    Bár az amerikai autógyártók igen erõteljes lemaradásban vannak a japánokkal szemben hibrid technológiák terén, legalább már észbe kaptak, és gõzerõvel fejlesztik ilyen modelljeiket.

  • Audi A8 Hybrid - 40 százalékkal könnyebb karosszériárával

    Az Audi A8 Hybrid beéri átlagosan 6,4 liter benzinnel 100 kilométeren. Úgy látszik, a négykarikásokat nem érdekli a hengerek száma, mert hiszik, hogy "a haladás technikája" gyõzedelmeskedik a sznobizmus felett.

    A szimplán csak A8 Hybrid néven futó modell külsõségeiben ugyanolyan szerény, mint konkurensei, azaz nincsenek rajta figyelemfelkeltõ faksznik, csak a hátfalon, valamint az utastérben diszkréten elhelyezett „hybrid” feliratok, és néhány apróság – ilyen a szériában 18, opcionálisan 19 colos, tízküllõs, turbinalapát mintázatú könnyûfém felni, valamint a csak ehhez a modellhez kérhetõ Arctic ezüst metálfényezés.

  • Porsche Cayenne kupé - tuning kiadás a Merdad-tól

    Az Egyesült Királyságban tevékenykedõ Merdad a londoni MPH The Prestige & Performance Motor Show-n mutatta be a közönségnek egyedi építésû, kétajtós Porsche Cayenne Turbo kupéját. A két ajtajától megfosztott nagy vas nemcsak remekül néz ki, megy is mint a távirat: akár 750 lóerõs is lehet.

    A Merdad egyelõre két típust vett fel a repertoárjába, a Porsche Cayenne-t és a Range Rovert. A vevõk a Cayenne Turbo modellt kérhetik kétajtós verzióban is, amivel garantáltan mindenhol feltûnést kelthetnek és beszédtémává válhatnak.