rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570S

  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570SElkészült a McLaren nem is akármilyen 10 000. darabja. A mennyiség helyett inkább a minőséget helyezte mindig is előtérbe a McLaren. A brit cég tavaly 1654 autót értékesített, idén azonban sikerült átlépniük a bűvös 3000-es határt. Ezért is különösen jelentős eseménynek számít, hogy a 750 főt foglalkoztató wokingi gyárukban elkészült a 10 000. modell. A szép kerek szám második felét mindössze 22 hónap alatt teljesítették a dolgozók, a jubileumi darab pedig egy igencsak mutatós és tetszetős, Ceramic Grey színben pompázó McLaren 570S lett.





    Forrás: www.kmmagazin.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A Ferrari mutatta be elsõként vadonatúj forma-1-es versenyautóját!

    A Ferrari elsõként mutatta be vadonatúj forma-1-es versenyautóját az idei évben, amely a hagyományoktól eltérõen az F60-as kódszámot kapta. A 2009-es modell az új szabályok miatt, minden tekintetben eltér elõdjétõl.

    A Ferrari a tervezett idõpontban, reggel 9 órakor nyilvánosságra hozta új autója elsõ stúdiófotóit saját weboldalán.Az elsõ szembetûnõ változáshoz még csak rá sem kellett nézni az új modellre, hiszen annak neve a várt F2009 helyett F60 lett.

  • A Trabant szomorú, a BMW dühös tekintetû

    Autók "pofatesztelését" végezték a Bécsi Egyetem kutatói: 40 fiatal nõt és férfit kérdeztek meg 38 jelenleg futó modellrõl.
    Az alanyoknak egyebek közt azt kellett eldönteniük a kocsikkal "farkasszemet" nézve, hogy nõi vagy férfias tekintetûek-e a jármûvek, barátságosak vagy ellenségesek-e, boldognak tûnnek-e, félnek-e, inkább felnõttes a "képük" vagy gyermeki. A végeredmény alapján a BMW-k dühösek, a Trabantok szomorúak, a Volkswagen Bogarak csodálkozók, a Renault Twingók mosolyosak, az új Nissan Micrák gyermekiek.

  • 680 lóerõs tuning a Väth-tól

    Van valami ellenállhatatlan az ikonikus Mercedes G-osztályban. Érzik ezt a tuningcégek is és vissza-visszatérnek a dobozformájú terepjáróhoz. A nagy Mercedes tunerek között számon tartott Väth sem hagyta feledésbe merülni a nagyvasat és be is szerzett egy 500 lovas G55 AMG példányt. Tevékenysége nyomán a G-osztályból egy 680 lóerõs és 840 Nm nyomatékú szörny lett, amely 265 km/órával képes tolni a levegõt. A motort alaposan átépítették a mûhelyben; a finomhangolás mellett az erõforrás kapott új leömlõket, új kipufogórendszert, új szívórendszert és hûtõket.

  • Chrysler 200 2010 - akár összkerék hajtással is

    Az évtized tévedését próbálja kijavítani az amerikai cég új típusa. A legutóbbi Sebring eladásai finoman szólva siralmasak voltak, de a Chrysler abban reménykedik, hogy egy alapos átdolgozással kihúzza, amíg megérkezik a Fiat-alapú utód. hogy sejteni lehetett, a Chryslernél nem volt pénz a 200C tanulmány elkészítésére, de a kísérleti jármû stíluselemeit azért felhasználták a Sebring átalakításánál. Meghagyták a sikertelen típus mûszaki alapjait – ami egyértelmûen látszik az új 200-as arányain és változatlan tetõvonalán –, de a karosszériát szépen lesimították, a karosszériaelemek nagy részét pedig kicserélték, a belsõ teret átdolgozták, valamint lecserélték az egyik motort is.

  • Megjött az új Red Bull autó!

    A Red Bull Racing is bemutatta új Formula-1-es versenygépét, az RB6-os modellt, amellyel Sebastian Vettel és Mark Webber a bajnoki címért szeretne csatázni.

    A brigád fõtervezõje, Adrian Newey azt az elvet vallja, hogy jobb kihagyni egy tesztet és rögtön egy gyors autóval pályára lépni, mint egy lassú gépet fejleszteni, ezért is döntöttek úgy, hogy kihagyják a múlt heti valenciai gyakorlást, és ma kezdik meg a teszteket Jerezben.

  • Szuperkönnyû terepkerékpár

    Különleges rácsszerkezetû, szénszállal erõsített mûanyag csövek alkotják egy amerikai kerékpárgyár újdonságát, amely nemcsak szilárdságával múlja felül a legtöbb kétkerekût, hanem azzal is, hogy hihetetlenül könnyû. Csak az árát nehéz összehozni.

    A mountain-bike, off-road és más terepjáró kerékpárokkal versenyzõk esélyeit jelentõsen növeli, ha a jármû váza nemcsak szilárd, erõs, hanem könnyû is. Ilyen a Delta 7 Sports amerikai kerékpárgyár legújabb, Arantix típusú újdonsága.

  • Agresszív köntösben az új Mazda3!

    A Mazda végre hivatalos fotókat közölt a márciusban bemutatandó legvadabb 3-asról, az MPS-rõl. Az autó az elõzetes várakozásoknak megfelelõen agresszív köntöst kapott, fõleg a töltõlevegõ-hûtõ motorháztetõn trónoló nyílása sugallja a nem mindennapi teljesítményt.

    A japán gyártó már a tavalyi Los Angelesi Autószalonon bemutatott 3-as szedán körül hatalmas felhajtást csapott, hiszen apránként csepegtette az információkat, skicceket, álcázott és sejtelmes fotókat közölt, majd a Bolognai Autószalonon végre bemutatkozott a csapotthátú változat.

  • Lexus GS 450h F-Sport - minimálisan kormányozhatóak a hátsó kerekek is

    Lexus GS 450h F-Sport - minimálisan kormányozhatóak a hátsó kerekek isAz új generációs GS önmagában sem volt elhanyagolandó lépés, noha annyiszor lebbentették fel róla a fátylat, hogy végül a premierre nem sok puskapora maradt az autónak. Igényes kivitelezés. 2011-ben talán pont erre jöttek rá a japánok, mert bemutatták a márka második F-modelljét és az első hibridet. Ha az LFA-t nem számoljuk, mert inkább ne számoljuk, akkor eddig csupán egyetlen tagból, az irgalmatlan IS-F-ből állt a Lexus sportszériája. Nem, a GS F-szériája kerekenként szabályozott, különösen sportos és normál programban egyaránt üzemeltethető adaptív felfüggesztést kapott, egy sor további elektronikus varázslat mellett.

  • Volvo V70 T6 - 325 lóerõs tuning a Heico Sportivtól

    A Heico Sportiv egy 100 darabos limitált szériát készít a Volvo V70-bõl. A svéd kombi soros hathengeres benzinmotorjának teljesítménye 325 lóerõre nõ, a sportos külsõrõl azonban a gyári R-Design csomag gondoskodik. A plusz lóerõknek köszönhetõen a V70 hat másodperc alatt teljesíti a százas sprintet.

    A Volvo modellek tuningolásáról híres Heico Sportiv legutóbb egy V70 T6 modellt vett kezelésbe. A visszafogott külsõ átalakítások mellett a lemezek alatt is találunk egy-két újdonságot.

  • Íme a Cayenne különleges Porsche modell!

    A Porsche AG által létrehozott saját formatervezõ cég elkészítette a harmadik különleges Porsche modellt. Most a Cayenne-re esett a választás. Sötétített üvegeket, egyedi fényezést és egyéb izgalmas kiegészítõket tartalmaz a limitált szériás csomag.

    A Cayman és a Boxter S után a Cayenne-bõl is elkészült a különleges Porsche Design kiadás. A Porsche Design nem más, mint Porsche AG által létrehozott tervezõ csoport, amely nem csak az autókhoz, hanem a hétköznapi viselethez is készít érdekes terveket.

  • Autófaktor Extra: A Pagani történet következõ fejezete

    Már több mint egy éve ismert tény, hogy Pagani tervezi a folytatást, és hogy az ikonikus Zonda vonalat egy igazi design tuninggal továbbviszi.

    A Mercedes-Benz AMG-beépített 6,0 literes duplaturbós V12 motor állítólag képes akocsit felgyorsítani közel 230 mérföld per órára. A motorja több mint 700 lóerõs és a 740 £-láb nyomatéka. Az elmúlt négy évben Pagani folyamatosan tesztelte a Huayra prototípusokat, amelyek a "teszt" aszfalton közel ötszáz ezer kilométert tettek meg.

  • BMW 1-es sorozat 2011

    Az F20 jelzésû modell afféle evolúciós terméknek tûnik, leglábbis az övvonal felett nagyon hasonlít az elõdjére. Alatta persze alaposan átrajzolták, méghozzá elég bátran.

    Van benne valami a Bangle-BMW-k merész részletmegoldásaiból, így az elsõ lámpák formája, a motorháztetõ élei vagy a hátsó kerekek körüli domborulat. A maszk és az új lámpák lelkiismertlenül gonosz arckifejezést eredményeznek, ami ugyan biztosan megosztja majd a közönséget, de ez még mindig jobbnak tûnik, mint az 5-ös vagy a 7-es konfliktuskerûlõ fazonja.

  • 160 lóerõs és dízelmotoros lesz az új Mini Cooper!

    A brit Autoexpress információi szerint a BMW-hez tartozó Mini dízelmotoros JCW változatot tervez. Az 1,6 literes gázolajos erõforrás teljesítménye a hírek szerint 160 lóerõre nõ, és a Clubman és a Cabrio változatokhoz is elérhetõ lesz az erõsebb dízelmotor.

    A Mini felélesztése igazi sikertörténet a BMW számára, ugyanis az autóipart érintõ válság ellenére növekszik a kereslet a brit márka modelljei iránt. A németek ki szeretnék használni a Miniben lévõ potenciált, így a hamarosan érkezõ Crossman mellett dízelmotoros John Cooper Works modelleket terveznek a britek.

  • 2010-es családi szedán a Volkswagentõl - megérkezett a VW Polo

    Mégsem hívják Ventónak, viszont megfizethetõ áron kínálják a lépcsõs hátú kisautót. A premiert Oroszországban tartották és ott is indul elsõként a gyártás, de nyilván többre hivatott, mint egyetlen piac meghódítására. A Polo lépcsõs hátú változatát már csak megszokásból hívjuk kisautónak, igazából egy kompakt családi szedán, amely jóval tágasabb csapott hátú rokonainál. A tengelytávját 80 mm-rel nyújtották meg, 2,55 méterre, azaz ebbõl a szempontból csaknem utoléri a Golfot, 4,38 méteres hosszával pedig túl is nõ a nagytestvéren.

  • Porsche Cayenne kupé - tuning kiadás a Merdad-tól

    Az Egyesült Királyságban tevékenykedõ Merdad a londoni MPH The Prestige & Performance Motor Show-n mutatta be a közönségnek egyedi építésû, kétajtós Porsche Cayenne Turbo kupéját. A két ajtajától megfosztott nagy vas nemcsak remekül néz ki, megy is mint a távirat: akár 750 lóerõs is lehet.

    A Merdad egyelõre két típust vett fel a repertoárjába, a Porsche Cayenne-t és a Range Rovert. A vevõk a Cayenne Turbo modellt kérhetik kétajtós verzióban is, amivel garantáltan mindenhol feltûnést kelthetnek és beszédtémává válhatnak.