A jármûveken dolgozó csapat az autók elhagyásakor kikapcsolta például az érzékelõrendszert. "A jármû így tudta irányítani magát, környezetét viszont nem érzékelte, tehát +nem látott+" - mondta el Alberto Broggi projektvezetõ. A jármû ezért a másik vezetõ nélküli autóba hajtott.
A csúcstechnika határait feszegette a moszkvai közlekedési káosz is. "Lehetetlen helyzetbe kerültünk. Olyan túlzsúfolt területen, ahol senki sem tartja be a szabályokat, nincs lehetõség a navigálásra. Az egyetlen, amit ilyenkor tehetünk, ha megpróbálunk nem belehajtani a többiekbe" - fejtette ki a felmerült problémákat Broggi.
A biztonság kedvéért az összesen 13 ezer kilométeres út során mindkét vezetõ nélküli autóban ül két-két technikus, akik szükség esetén beavatkozhatnak és elháríthatják az üzemzavarokat. Emellett mindkét jármûvet egy kocsi követi, amelybõl a szakemberek jeleket küldenek a különleges autóknak.