Ezt a sort egészíti ki a Chevoo, amelyet a Chery állítólag takarékos, környezetbarát márkaként szeretne bevezetni. A felirat tipográfiája és a jelvényben látható kereszt-motívum felidézi ugyan a Chevrolet jellegzetes arculati elemeit, de a hasonlóság sem a két név, sem a két logó között nem akkora, hogy bele lehessen kötni. Kínában legalábbis biztos nem, hiszen ott még nem akadt olyan plágium-per, amelyet külföldi vállalat nyert volna meg. Az más kérdés, hogy a kínaiaknak nem lesz könnyû dolguk, ha a exportálni szeretnék a márka egyes autóit – a GM biztos nem hagyná szó nélkül.
A kínai írásmódot kiolvasva ráadásul teljesen máshogy hangzik a márkanév: Qi Nuo-nak ejtenék. Azt egyelõre nem árulták el, hogy pontosan milyen típusok viselik majd az új márkajelzést, de valószínûleg olcsó, kicsi és takarékos autókról lehet szó, amelyet az áruk mellett elsõsorban kis fogyasztásuk ad majd el. /totalcar/