Lényegében egy hagyományos motorleállító rendszerrõl van szó, amely az autó álló helyzetében elveszi a gyújtást, majd induláskor a szokásosnál erõteljesebb indítómotor segítségével pillanatokon belül újra forgásba hozza.
Az utóbbi hónapokban tucatnyi autógyártó jelentette be, hogy alkalmazni kezdi kicsi és közepes méretû típusaiban, nyilván az üzemanyagok magas árának, és a szén-dioxid-kibocsátást - ezen keresztül pedig közvetetten a fogyasztást - korlátozó intézkedések közeledõ bevezetésének hatására. A Kia szerint a Cee'd fogyasztását az ISG mintegy 15%-kal csökkenti majd városi forgalomban.
A motorleállító rendszert a Kia a Cee'd benzinmotoros változataihoz kínálja elsõként, a gyáriak szerint már 2009 elsõ felétõl, de több mint valószínû, hogy késõbb más modellekben is bevetik majd.