Az autógyártók manapság igen nagy gondot és rengeteg pénzt fordítanak az alternatív meghajtások kutatására, amelyben kétségkívül a japánok vezetnek.
A Nuvu mindössze 2+1 üléses, amit a gyár azzal magyaráz, hogy a városi autókat átlagosan mindössze 1-2 ember használja. Az autó formatervénél is érdekesebb a technológiája, ugyanis a teljesen elektromos meghajtás a Nissan tervei szerint 2010-ben sorozatgyártásba kerül Japánban és az Egyesült Államokban.
A Nuvu zéró emissziós elektromos motorja egy feltöltéssel 125 kilométert képes megtenni, maximum 120 km/h-s sebességgel. Az energiát egy lítium ionos akkumulátor tárolja, és az elõre beépített motor a hátsó kerekeket hajtja meg. Az akkumulátorokat azonban nem csak konnektoron keresztül lehet feltölteni, hanem menet közben a Nuvu tetején lévõ napelemek által szerzett energiáját is képes hasznosítani az autó. Az akkumulátor teljes feltöltéséhez egyébként három órára van szükség, míg élettartama öt év vagy százezer kilométer.
A Párizsi Autószalonon leleplezett Nissan Nuvu hasonló formában biztosan nem kerül gyártásba, ám egy szolidabb külsõ és belsõ formatervvel, és a szériaérett elektromos meghajtással komoly sikereket érhetne el.