Az autó sziluettje nagyon hasonlít a Ferrari Enzoéra, pedig a két autó nagyon nem egy ligában versenyzik, persze ez csak vevõk pénztárcájára vonatkozik.
Az autó karosszériája szinte teljes egészében szénszál-erõsítésû mûanyagból készült, beleértve a vázat is, amelynek eredményeképpen az autó súlya nem haladja meg az 1200 kg-ot. Ezzel az AF10 csaknem 160 kg-mal könnyebb lesz az Enzonál, a testes McLaren SLR-nél pedig majd fél tonnával nyom kevesebbet.
A könnyû karosszéria mozgatásáról a Corvette hétliteres V8-asa gondoskodik, amelyet az angolok kissé átdolgoztak. Teljesítménye így 530 lóerõ lett, amely hatfokozatú, Graziano márkájú manuális váltón keresztül szabadul a hátsó tengelyre, ám a hírek szerint a cég egy saját fejlesztésû szekvenciális egységen is dolgozik.
A pletykák szerint az Arash nem elégszik meg ennyivel, ugyanis az autó a közeljövõben megkaphatja a Corvette ZR1 640 lóerõs motorját is, amellyel a szupersportkocsik szûk mezõnyébe kerülne. Amennyiben az AF10 sikeres lesz, készülhet egy olcsóbb AF08-as modell is, amely ugyan gyengébb lenne a nagytestvérnél, viszont többet tudnának eladni belõle. Az AF10 forgalmazása egyébként 2009-ben indul, a széria nagyságáról azonban egyelõre nem nyilatkoztak az illetékesek.