rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Az Alfa Romeo illetékesi bejelentették a 8C Spider érkezését

  • Az Alfa Romeo illetékesei bejelentették, hogy a 8C Spider elsõ darabjai a jövõ év júliusában kerülhetnek szerencsés és nagyon gazdag megrendelõikhez. Sajnos csak egy 500 darabos széria lát majd napvilágot a csodálatos sportautóból, így egy igazi kuriózumot tisztelhetünk személyében.

    A rossz hír viszont az, hogy már az összes példány elõre elkelt, pedig igazán nem mérik olcsón az autót: németországi árát most közölte a cég és ez nem kevesebb, mint 212 ezer euró, azaz nagyjából 55 millió forintnak felel meg.

    Cserébe viszont a legmodernebb technikát kapják meg a tulajdonosok: a 4,7 literes 450 lóerõs erõforrás és a váltó apró módosításokkal egyenesen a Maseratitól érkezik.


    A karosszéria karbonból készül, a fékek karbon-kerámia ötvözetûek, a 8C Spider menetteljesítményei pedig szintén tiszteletet parancsolnak: a százas sprintre mindössze 4,4 másodpercre van szüksége a nyitott olasz sportautónak, végsebessége pedig eléri a 290 km/órát.
    Alfa Romeo 8C Spider


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Hivatalosan is bemutatták a Megane RS-t!

    Hivatalosan is bemutatták Genfben a Renault legújabb sportmodelljét, a Megane RS-t.

    Az eddigi legerõsebb Megane egy kétliteres, négyhengeres turbós erõforrást kap, melynek 250 lóereje 20-szal múlja felül az eddigi R26.R modellét.

    Genfben járhatott csodájára a nagyközönség a Renault új sportmodelljének, a Megane RS-nek. A gyár korábban adott már ki hivatalos képet az "újoncról", és leplezetlen kémfotókon is láthattuk az RS-t, de az eredmény mégis minden várakozást felülmúl.

  • 7,8 litert fogyaszt a GMC legújabb SUV-ja!

    Tovább folytatódik a downsizing a tengerentúlon, hiszen a GMC legújabb SUV-ja, a Terrain már 2,4 literes, közvetlen befecskendezéses motorral is elérhetõ, amely így ECO üzemmódban vegyes használatban mindössze 7,8 litert fogyaszt.

    A General Motors SUV-kat, pick-upokat és kisteherautókat forgalmazó márkája, a GMC talán még az anyacégnél is nagyobb bajban van. A gazdasági válság beköszönte óta ugyanis ezeknek a jellemzõen V8-as benzinessel szerelt modellek nagy része jóval kevésbé fogy, amit a vezetõk is észrevettek, így legújabb modelljükkel lefelé terjeszkednek, mind méretben, mind fogyasztásban.

  • A spanyolok sportos birkája a Seat Leon Linea R!

    A Seat Leon eddig sem volt híján sportos kiviteleknek, ám a spanyol márka szerint úgy tûnik szegényes volt a megvadított kompakt Seatok kínálata.

    Piacra dobták ugyanis a Linea R-t, mely erõs motorkkal és az eddigieknél látványosabb külsõvel kíván hódítani.

    A Seat nemcsak szinte teljesen egyforma modellekkel lepi meg rendszeresen az autósvilágot, hanem számtalan, szinte már követhetetlen sportos külön kiadással, és kivitellel is.

  • Ford B-Max - tetõoszlop nélkül

    A B-Max a kategória egyik legerõsebb versenyzõje, tolóajtóval, középsõ tetõoszlop nélkül praktikusabb, mint bármelyik vetélytársa. A mini-egyterûek piaca még a benépesülésnél tart: sok gyártó csak mostanság fedezte fel a kategóriát magának. Eddig azonban csak az Opel próbált valami eredetivel elõállni, de a Meriva szembe nyíló ajtómegoldása nem tûnik különösen hasznosnak így, hogy a B oszlop bent maradt. A Ford azonban húzott egy merészet: a Genfben 2011-ben bemutatkozott B-Max, amely a Fiesta alapjaira épül, középsõ oszlop nélkül készül, hátul pedig tolóajtókat kapott, így egyetlen hatalmas nyílás hozható létre az autó oldalán.

  • Dacia Duster

    Az új román kisterepjáró kompakt - 4,31 méter hosszú, 1,82 méter széles -, Megane méretû, és nemcsak terepen, hanem városban is otthon érzi magát.

    Hihetetlen, de igaz!

    Alacsony károsanyag-kibocsátásának hála nem is terheli nagyon a városok levegõjét. Arról, hogy terepen se valljon szégyent, nagy hasmagasság - 210 milliméter -, elöl- hátul jó terepszögek gondoskodnak.

  • Nagy reményeket fûz a Seat a hibrid Leon Twin Drive Ecomotive-hez

    A spanyol gyártó eddig ugyan nem jeleskedett hibridek terén, most azonban bemutatták elsõ ilyen modelljüket.

    A Leon Twin Drive Ecomotive-hez nagy reményeket fûz a spanyol márka vezérkara, bár sorozatgyártásáig még legalább öt év hátravan.

    Miután a Volkswagen is beszállt a hibridek fejlesztésébe, a spanyol márka elõtt eddig zárt ajtók tárultak ki, amelynek elsõ eredménye egy hibrid tanulmányautó, amely a Seat Leon Twin Drive Ecomotive nevet viseli.

  • Carstyling tuning show 2010 összefoglaló

    Több mint 20 ezren látogattak ki a Hungexpóra, ahol az ország legnagyobb autókiállítása várta az érdeklõdõket: a Carstyling Tuning Show-t 2010-ben negyedszerre rendezték meg. Az autósportok szezonnyitójaként aposztrofált három napos bemutatón közel 400 - mintegy 300 hazai és 100 nemzetközi porondról érkezett - tuningolt, átépített autócsodáé volt a fõszerep.

    Olyan ritkaságok is felbukkantak, mint a Tolvajtempó címû filmbõl megismert Eleanor. Külön érdekesség volt idén a három napig zajló tuningautó-építés: a felturbózott 1.6-os Golfot egy szerencsés vendég haza is vihette.

  • 290 lovas Suzuki

    A japánoknak hiányzott egy komolyabb motor, de segítettek magukon. A végeredmény bõ száz lóerõ teljesítménytöbblet, igaz, egyelõre kísérleti jelleggel.

    A Suzuki állítólag szerette volna beépíteni a szedánba a General Motors 3,6 literes V6-osát – a helyet is kialakították neki –, de mivel a két cég között megszûnt a korábbi részvényesi kapcsolat, a kérést az amerikaiak megtagadták. Állítólag ez az egyik oka, hogy a Road Race Motorsports megkapta ezt az elõszériás Kizashi GTS-t turbósításra a Suzukitól.

  • A BMW új, limitált szériás M3 Edition modellt muatatott be!

    A BMW új, limitált szériás M3 Edition modellrõl rántotta le a leplet, amely júliustól fél éven át lesz elérhetõ.

    A különleges modellek teljesítménye nem nõtt, ám a külsõ változások mellett 10 milliméterrel csökkent az autó hasmagassága is.

    Az autógyártók az eladások visszaesése miatt egyre több különleges limitált szériás modelleket mutatnak be, elsõsorban a kevésbé sikeres és kifutó típusokból. Ezért is érdekes, hogy a BMW a két éve piacon lévõ, sikeres M3-ból készítettek limitált példányokat.

  • Range Rover Evoque HFI-R Marangoni - rubintvörös abroncsokkal

    Range Rover Evoque HFI-R Marangoni - rubintvörös abroncsokkalA Marangoni 2011-ben is piros abroncsos koncepcióautóval borzolja a Bolognai Autókiállításra kilátogatók kedélyeit. A Range Rover Evoque HFI-R kerekeire rubinvörös Marangoni köpenyeket húztak, amelyek az utastér színével is harmonizálnak. Az egyedi Titanium Fluid Metal színre fújt Range Rover Evoque-n meglehetősen idegenül hatnak az M-Power EvoRed abroncsok, bár szerintem ezek akármelyik autón furcsán mutatnának. Nagyon alacsony peremük van, méretük 255/30, de így is nehéz feldolgozni a pirosságukat.

  • A Thalia második generációja

    A Thalia második generációját néhány napon belül bemutatják Moszkvában.

    Az új formatervnek már nincs köze a Clio II-éhez, de az a gyanúnk, a bevált alapokat megtartották, legalábbis erre utal, hogy a Thalia rémes, púpos hátulja lényegében megmaradt, anyi különbséggel, hogy a púp oldalán kialakítottak két apró, harmadik oldalablakot.

  • A Chevrolet Volt Opeltként jön Európába

    Igaz, hogy a Chevrolet márka Európában is jelen van, de úgy tûnik, a GM új benzin-elektromos modellje mégsem az aranyszínû keresztet viseli majd az orrán, hanem az Opel villámját.

    A döntés oka állítólag az, hogy a Chevrolet Európában kifejezetten olcsó modelleket forgalmaz, így drágább típusokat ezzel a márkajelzéssel nemigen tudnának eladni.

  • Citroen C4 - megérkezett a 2010-es modell!

    A Citroen által közzétett képek alapján a következõ generációs kompakt modell a C3 által megkezdett irányvonalat követi, de a Genfi Autószalonon bemutatott DS High Rider koncepcióból is merítettek ötletet a tervezõk. Az új C4 4330 mm hosszú (+55 mm), 1790 mm széles (+17 mm) és 1490 mm magas (+32 mm), csomagtere immár 408 literes, amely 82 literes gyarapodást jelent az elõzõ generációhoz képest. A hátsó lámpák nyomokban ugyan hasonlítanak a kistestvérére, azonban jóval komolyabb benyomást keltenek. A képek alapján az utastérben is elõrelépés történt.

  • Elkelt a retro festésû, gonosz külsejû, egyedi Ford GT!

    Jason Heffner neve talán már ismerõsen cseng a szupersportkocsik rajongóinak, hiszen extrém teljesítményû, ugyanakkor visszafogott külsejû autóiról híres.

    Csinált már többek között egy 930 lóerõs Lamborghini Gallardót és egy olyan duplaturbós Ford GT-t, ami csaknem 360 km/h-val képes száguldani.

    Legújabb projektje azonban nagyobb szabású az eddigieknél, hiszen nem csupán egy erõs szuperautót, hanem egyben a legszebb Ford GT-t kívánta megalkotni.

  • A figyelemfelkeltés a célja a környezetkímélõ Fiat Bugsternek

    A Fiat egyik legfontosabb piaca a brazil, így nem meglepõ, hogy az ottani leányvállalat saját koncepcióval áll elõ a hamarosan megrendezésre kerülõ Nemzetközi Autószalonon. A Bugster egy sportos buggy és csak minimális mértékben terheli a környzetet.

    A brazil jelenleg az egyik legdinamikusabban növekvõ, legjobban pörgõ autópiac, így nem csoda, hogy az autógyáraknak megéri kifejezetten ennek a különleges és hatalmas országnak autókat fejleszteni.