Az új modell megtartotta elõdje jellegzetes karakterét - megmaradt a hosszú orr és a feltûnõ sárvédõ-szélesítések -, de mokányabb, agresszívabb jelenség lett a 370Z.
A túlnyúlások rövidebbek - fõleg az autó hátulját kurtították meg -, a bumerángforma elsõ lámpáktól és az óriási elsõ légbeömlõtõl pedig fenyegetõbbé vált az autó elölnézete.
A 350Z-t talán a belsõ térben használt gyenge minõségû anyagok miatt érte a legtöbb kritika. Úgy tûnik azonban, az utódmodell esetében kijavították ezt a hibát, vagy legalábbis ez az érzésünk a belsõ térrõl készült fotó láttán. A belsõ formák esetében is felfedezhetõ ugyanaz a hagyománytisztelet, mint a külsõ esetében: a tervezõk itt is igyekeztek minél többet megtartani az elõdmodell jellegzetes megoldásaiból - így megmaradt a hármas osztású mûszeregység, illetve a három apró, kerek óra a mûszerfal tetején középen, viszont a formák itt is lágyabbak lettek.
A Nissan új sportautója, a 370Z novemberben, a Los Angeles Auto Show-n mutatkozik be, a forgalmazás beindítására viszont még várni kell: Amerikában alighanem 2009 tavaszán, míg Európában valószínûleg csak hónapokkal késõbb lesz kapható a típus.