Még a viszonylag rövid Jazz is a kompakt kategória határait súrolja, helykínálatban és árban mindenképp.
Japánban azonban mindig forgalmazott miniautókat a cég, amióta belekezdett az autógyártásba.
Legfrissebb, kizárólag a helyi piacra szánt törpeautójuk a Life sorozat legújabb generációja.
Az új Life is ebben a szellemben készült, ennek ellenére a tervezõk igyekeztek önálló egyéniséget adni az autónak. A jármû méreteihez képest hatalmas üvegfelületek és az oldalt futó lejtõs élek mellett az autó elsõ sarkait elfoglaló lámpák teszik jellegzetessé az új Life modelleket. A többes szám indokolt, hiszen három, külsõre is eltérõ változat készül: az agresszív orrú, sportos Diva, a mosolyra húzódó hûtõrácsú, gazdagon felszerelt Pastel, illetve az egyszerû kivitelû, olcsó, kissé semmitmondó orrú G - mindhárom más-más vásárlókörnek.
A lemezek alatt a szokványos japán kisautó-mechanikát találjuk. A 660 köbcentis, háromhengeres motor mindhárom változathoz kapható turbófeltöltõvel vagy anélkül, és van két- illetve négykerék-hajtású kivitel, viszont a helyi igényeknek megfelelõen kizárólag négyfokozatú automata váltót kínálnak a Life-hoz, kézi váltós kisautót ugyanis senki sem vesz Japánban.