A benzines teljesen Nissan fejlesztés, a vadonatúj dízel pedig a francia-japán együttmûködés gyümölcse.
A Renault Laguna elõzõ generációit mind meg lehetett vásárolni V6-os benzinmotorral, így várható volt, hogy hamarosan az új modellhez is elérhetõvé tesznek egy hathengeres erõforrást.
A 3,5 literes benzines már eddig is választható volt az Espace és a Vel Satis modellekhez, és bár a Lagunában egy leheletnyivel visszafogták a teljesítményét, gyengeségre azért nem lehet majd panaszkodni, hiszen a 238 lóerõ és a 330 Newtonméteres maximális nyomaték valószínûleg fölényesen mozgatja majd a karosszériát (a Coupé ezzel az erõforrással 7,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége pedig 245 km/h).
A 3 literes dízel viszont egy vadonatúj, a Nissannal közösen fejlesztett erõforrás, és még a benzinesnél is nagyobb dinamizmust nyújt a 235 lóerõ mellé társuló 450 Nm-es nyomatéknak köszönhetõen. Mindemellett a gyártó csupán 7,2 literes átlagfogyasztást ígér, ami figyelembe véve az autó több mint 1,6 tonnás tömegét és az automataváltót, igazán kiváló értéknek ígérkezik.
A két motor egyébként valószínûleg kizárólag automataváltóval lesz rendelhetõ, hiszen a Coupé esetében sem lehet kéziváltót választani a két csúcsmotorhoz. A hathengeres Lagunák árait a Renault egyelõre nem hozta nyilvánosságra, de azt már elárulták, hogy a két típus 2009 elején kerül majd a kereskedésekbe.