Alig két hete, hogy a Nissan nyilvánosságra hozta a 370Z elsõ hivatalos képeit, most pedig arra is elérkezettnek látta az idõt, hogy további részleteket szivárogtasson az autó részleteirõl. A titkolózásnak azonban csak minden bizonnyal a Los Angeles-i Autószalon vet véget, ahol végre bemutatják a 370Z-t.
A másik nagyobb horderejû újdonság a váltó környékén keresendõ. Az ötfokozatú automata helyett a 370Z-ben egy hétgangos egység dolgozik majd, amely vélhetõen jóval ügyesebben kapcsolgat majd, mint koros elõdje. A népszerûbb hatsebességes kézi váltót sem hagyták azonban érintetlenül, hanem beleépítették a világ elsõ olyan szerkezetét, amely visszaváltásnál ad egy gázfröccsöt a motornak. Ezt a megoldást eddig jobbára a robotizált váltók - így például az Alfa Selespeed-je - használták, most azonban úgy tûnik, hogy a kézi szerkezeteknél is megoldható a dolog.
A jelentõs változások közé sorolható, hogy a 370Z belseje az ígéretek szerint sokkal minõségibb benyomást kelt majd a nézelõdõkben, mint a 350Z-é, a fényszórókban pedig kis ledek szolgáltatják a nappali menetfényt. A Nissan reményei szerint a 370Z komolyan megszorongatja majd az olyan ellenfeleket is, mint a BMW Z4M, vagy a Porsche Cayman S, ennek kiderítésére azonban legalább jövõ év elejéig várnunk kell.