Csinált már többek között egy 930 lóerõs Lamborghini Gallardót és egy olyan duplaturbós Ford GT-t, ami csaknem 360 km/h-val képes száguldani.
Legújabb projektje azonban nagyobb szabású az eddigieknél, hiszen nem csupán egy erõs szuperautót, hanem egyben a legszebb Ford GT-t kívánta megalkotni.
A speciális kivitel festése a 60-as évekbeli versenyautókat idézi, külseje pedig a legapróbb részletekig igényesen kidolgozott: újak többek között a fekete BBS felnik, a hátsó szárny és a kipufogóvégek, belül pedig az alumínium széles körû használata és a kicserélt váltókulissza jelenti a legfontosabb különbséget a mezei GT-khez képest.
Ami pedig a teljesítményt illeti, igazán nem lehet rá panasz: a duplaturbós V8-as nem kevesebb, mint 900 lóerõt teljesít, végsebessége pedig bõven 320 km/h felett van. Az autó képességei finoman szólva sem evilágiak: az autó 20 másodpercen belül képes elérni a 200 mérföld/órás (322 km/h) sebességet, a negyedmérföldes táv végén pedig több mint 240 km/h-val száguld nem csoda, hogy Camilo Pardo a leggonoszabb GT-nek nevezte Heffner alkotását, amiben valaha ült.
Ehhez a teljesítményhez viszont természetesen új váltó és szuperhatékony Brembo fékek is járnak. Az autót egyébként bemutatása után azonnal el is adták egy gyûjtõnek, aki gondolkodás nélkül kifizette a titokban tartott, ám valószínûleg nem csekély vételárat, holott ez már az ötödik GT-je lesz a garázsában.