2004-ben egy igazán meglepõ tanulmányautó hívta fel magára a figyelmet a Genfi Autószalonon. A Covini C6W ugyanis teljesen átlagos, nem is különösebben meglepõ sportkocsi karosszériát kapott, leszámítva, hogy elõl két tengelye volt, azaz összesen hat kerékkel kapaszkodott az aszfaltba.
A hírek szerint ugyanis a furcsa sportautóból valóság lesz, és 2009 végén le is gyártanak belõle egy mindössze hatdarabos szériát. Az exkluzivitásról azonban nem csak az alacsony darabszám gondoskodik, hanem a kocsi számos különleges tulajdonsága is: a futómû például a Citroenéhez hasonló hidropneumatikus rendszerû lesz majd, a karosszéria pedig méregdrága és nagyon idõigényes gyártást igénylõ szénszálas mûanyagból készül majd teljes egészében.
Ennek köszönhetõen a kocsi súlya állítólag csupán 150 kilóval lépi túl az 1 tonnát, így a Covini nem mindennapi menetteljesítményekre lesz képes. Az alacsony súly mellé ugyanis komoly teljesítmény is társul: az Auditól származó 4,2 literes V8-as 440 lóerõt teljesít majd, így nem meglepõ, hogy a furcsa jármû gond nélkül képes lesz átlépni a 300 km/h-t.
Némi változást jelent egyébként a koncepció kivitelhez képest, hogy a Covini szériakész változata nem kupé lesz, hanem egy nyitható tetejû roadster. A cég tulajdonosa, Ferruccio Covini egyébként 1978 óta épít autókat hobbicélra, és a hatkerekû sportkocsit állítólag azóta, tehát 30 éve tervezi piacra dobni. Nos, 2009-ben úgy tûnik megvalósulhat az álma.