Miközben a válság miatt a tömeggyártók egyre több modell fejlesztését fújják le, és kényszerpihenõre küldik dolgozóikat, addig a kis üzemek egyre több sebesség-, lóerõ- és árrekorder autót mutatnak be azon keveseknek, akiket a válság vajmi kevéssé érint.
Ehhez az újdonságnak minden adottsága megvan: teljesítményét ugyanis 104 lóerõvel megnövelték, így 1183 helyett már 1287 lóval és 1507 Nm-es maximális nyomatékkal gazdálkodhat az a bátor pilóta, aki bemerészkedik a kevesebb mint 1400 kilós, középmotoros, hátsókerékhajtású autó volánja mögé.
A legnagyobb kihívás a mérnökök számára egyébként az volt, hogy a nem mindennapi teljesítményt kibírja az alumínium motorblokk, de az aerodinamikán is változtatni kellett a magasabb leszorító erõ érdekében, hiszen most már elvileg a végsebesség is nagyobb.
Mindeközben az áttervezett hûtési rendszernek köszönhetõen mintegy 20%-kal több levegõ hûti a duplaturbós V8-as egységet.
További érdekesség, hogy a kocsi hátuljára egy szénszálas mûanyag szárnyat tettek (AeroBrake), ami szükség esetén felcsapódik, ezzel segítve a lassítást, akárcsak a Bugatti Veyronnál. Az autó árát még nem tették közzé, bár a pletykák szerint a nagy autógyûjtõ hírében álló amerikai showman, Jay Leno már rendelt is magának egyet a nulla-százas sprintet mindössze 2,8 másodperc alatt letudó szuperautóból.