Az elõzetes híresztelések ellenére, miszerint rengeteg gyártó nem képviselteti magát a Detroiti Autószalonon és hogy évekre visszamenõleg az idei kiállításon lesz a legnagyobb pangás.
Az autóban egy 272 lóerõs elektromotor dolgozik, mely szükség szerint nem kevesebb, mint 650 Newtonméternyi nyomatékot állít a sofõr szolgálatába. Az energiaellátásról fejlett lítium-ionos akkumulátorok gondoskodnak, melyek teljes feltöltés esetén az igénybevételtõl függõen 240-320 kilométeres hatótávot tudnak biztosítani a sportautónak.
Az akkumulátorokat 110 és 220 Voltról egyaránt lehet tölteni, utóbbi (európai) hálózat esetén a töltési idõ csak 4 óra, ami pontosan a fele a tengerentúli hálózatéhoz képest. A 200 kilowattos elektromotor a 3,9 méter hosszú autót egyébként 5 másodpercen belül képes felgyorsítani álló helyzetbõl 100 km/órás sebességre, a Dodge végsebessége pedig megközelíti a 200 km/órát.
A hátsókerékhajtású, zéró emissziós sportautó azonban még sajnos csak egy koncepció, így szériagyártására biztosan nem mostanság kerülhet sor, sõt, egyes információk szerint a Chrysler nem is tervezi a modell sorozatgyártását.