A terepjáróiról ismert indiai autómárka végül nem a Renault közremûködésével készítette el a XYLO modellt, amit elsõsorban ottani igényeknek megfelelõen terveztek.
A kínai és indiai autókat sosem formatervükért szerették, bár az európai szemmel különös típusok teljes egészében kielégítették a helyi vásárlók igényeit.
A furcsa nevû XYLO tulajdonképpen egy tágas szabadidõs terepjáró, ami az egyterû autókhoz hasonló karosszériát kapott, de rossz utakra is alkalmas kerekeken gördül. Motorja 2,5 literes dízel, és menetteljesítményeirõl csak annyit árult el a gyártó, hogy 5,8 másodperc a gyorsulása. No nem a százat, hanem csak a hatvanat éri el ennyi idõ alatt, de a kaotikus indiai forgalmat ismerve ez bõven elegendõ lesz.
A XYLO vevõje ráadásul luxust is kap a pénzéért, a 12 700 dolláros vételár ugyanis elektromotoros bõrüléseket és kétzónás klímaberendezést is tartalmaz. A XYLO annyira az indiai piac igényeinek megfelelõen készült, hogy szinte biztosak lehetünk benne, hogy nem jut el Európába. Ott ezt az autót a luxuskategóriába sorolják, ezért csak 57 felhatalmazott Mahindra márkakereskedõnél lehet megvásárolni India-szerte.