A japán márkák közül a Hondát érinti leginkább az észak-amerikai autópiac visszaesése, amelyre hivatkozva a márka felhagyott forma-1-es programjával, ráadásul leállította az új NSX fejlesztését, és a már tízéves S2000 is utód nélkül távozik. A japánok azonban méltó módon egy limitált szériával búcsúztatják a roadstert.
A japánok igyekeztek egyedivé tenni a roadster utolsó szériáját, így minden Ultimate Edition modell saját sorszámot kap, amelyek a küszöbön elhelyezett táblákon kapnak helyet. Az utastérben a vörös bõrülések és az Ultimate Edition jelzések jelentenek újdonságot. Az S2000 utolsó szériájában is a 2,0 literes, 9000-ig pörgethetõ 240 lóerõs motor kapott helyet, amelyhez egy hatfokozatú kézi váltó csatlakozik, így a roadster százas sprintje továbbra is 6,2 másodperc, míg végsebessége 241 km/h.
A Honda S2000 Ultimate Edition a márciusi Genfi Autószalonon mutatkozik be, és kizárólag az európai piacon lesz elérhetõ. Az autó forgalmazása még márciusban elkezdõdik, és egészen a roadster nyári megszûntetéséig kapható lesz.