Mióta 2007 õszén az SSC Ultimate Aero letaszította a trónról a Bugatti Veyront, számos újabb jelentkezõ akadt a címre, de eddig nem jártak sikerrel.
Elkészült egy újabb fenevad, a Maxximus G-Force, és igazi esélyesnek tûnik, máris három rekordot tudhat magáénak.
A 0-60 mérföld/órás (96 km/ó) gyorsulást 2,134 másodperc alatt képes teljesíteni.
Nincs másik rendszámos autó, amely ilyen gyors lenne, de a 0-100 mph (160 km/óra) 4,541 másodperces sprintet is csak versenyautók képesek hozni. Ám nem csak gyorsulni képes a gép, hiszen a 0-100-0 (mph) manõvert 8,861 másodperc alatt futja, vagyis a fékei is kiválóak.
A Maxximus G-Force alapjait egy már létezõ sportkocsi, az Ultima GTR adta. A karosszériához nem nyúltak, de a vázat jelentõsen átalakították, hogy elviselje a brutális teljesítményt. A szó itt igazán helytálló, tekintve, hogy az Ultima 720 lóerõs teljesítménye a felét sem éri el az új gépének.
Abban ugyanis két turbóval is ellátták a 7,0 literes Chevrolet-motort, amely így nem kevesebb, mint 1600 lóerõt szabadít a fõtengelyre. Ez az erõ pedig mindössze 1225 kilóval párosul.
Egyelõre nem tudni, hogy a háromfokozatú váltóval szerelt Maxximus G-Force milyen végsebességre képes, de miután tömege hasonló, mint a csúcstartóé, teljesítménye viszont nagyobb, ellenfelének új, tovább erõsített változatáé, akár gyorsabb is lehet.
Várhatóan hamarosan kiderül az igazság, tekintve, hogy az autó április 30-án Abu-Dzabiban, a Nagyfiúk Játékszerei vásáron eladósorba kerül. A 3 millió dolláros (693 millió forint) vételárért pedig illik valamit letenni az asztalra, mert a Guinness rekordot tartó SSC Aero hatodennyiért elvihetõ.