Noha tavaly õsszel a General Motors egyik magas rangú tisztségviselõje egy interjúban elkottyantotta, hogy a Chevrolet Volt fejlesztésére túl rövid idõt adott a vezetõség, és a sorozatgyártás legjobb esetben is még legalább két és fél évnyire van, a hibrid technikáját használó a napokban már be is mutatkozik a Genfi Autószalonon.
A lámpák lecserélésére már nem futotta, igaz, a németek becsületére legyen mondva, a nappali menetfényt a ködlámpával összekötõ sötét betéttel ügyesen megváltoztatták az arcot, a lökhárító alsó felében pedig fekete mûanyag betéteket helyeztek el. Csodák azonban nincsenek, oldalnézetbõl teljesen azonos a két autó. A fart újra átrajzolták picit, más formájúak a lámpatestek, és egy opeles, vízszintes krómcsík is került a csomagtérfedélre, míg alul sportkocsikra jellemzõ diffúzort, illetve óriási légbeömlõket alakítottak ki, amelyekbe funkció hiányában macskaszemeket tettek. A beltérben a márkára jellemzõ vezetõi környezet és két nagy képernyõ várja majd a tulajdonosokat.
A lemezek alatt az amerikaiak elektromos rendszere lapul, amellyel egy feltöltéssel hatvan kilométert tehet meg a benzinmotor beindítása nélkül, míg az autót este a 230 Voltos hálózatról három óra alatt tölthetjük fel. Az egyik legfontosabb különbség a Volt és az Ampera között itt található, ugyanis kizárólag utóbbi képes a magasabb európai feszültség fogadására, viszont az Egyesült Államokban elterjedt 110 Voltra nem lehet csatlakoztatni. Az Ampera gyártásának beindítását 2011 végére tervezi a gyártó.