A külsõ mellett a motorkínálat is megváltozott, ugyanis a PD TDI dízeleket a közös nyomócsöves CR TDI erõforrások váltották, amelyek akár 0,8 literrel takarékosabbak elõdeinél.
Immár hazánkban is rendelhetõ a megújult Volkswagen Golf Plus, amely hivatalosan a tavalyi Bolognai Autószalonon mutatkozott be.
Mostantól a Golf Plushoz is rendelhetõ a Park Assist névre hallgató parkolássegítõ berendezés, új navigáció, valamint a követési távolságot figyelõ rendszer. A Golf Plushoz a kompakt erõforrásait rendelhetjük, a benzinesek közül az 1,4 literes 80 lóerõs, az 1,6-os 102 lóerõs, és az 1,4-es TSI 122 és 160 lóerõs változatban lesz elérhetõ. A régi PD TDI dízelmotorokat az új 2,0 literes, közös nyomócsöves erõforrás váltja, amely 110 és 140 lóerõ teljesítménnyel választható. A hagyományos automataváltókat hat- és hétsebességes duplakuplungos DSG-k váltják fel, amelyeknek köszönhetõen jelentõs mennyiségû üzemanyagot is megtakaríthatunk.
A magyarországi premierjét március 27-én tartja az új Volkswagen Golf Plus, amely továbbra is Trendline, Comfortline és Highline szinttel választható, ám a wolfsburgiak átalakították és bõvítették a felszereltségi szinteket. A 80 lóerõs Trendline alapmodell ára 4 833 400 forint, az 1,6-os benzinmotorral szerelt Golf Plus legkevesebb 5 086 000 forintért vihetõ haza, míg a 122 lóerõs TSI motor felára 204 000 forint a 102 lóerõs motorhoz viszonyítva.
A 160 lóerõs TSI motort csak Comfortline szinttõl választhatjuk, legkevesebb 6 086 200 forintért, a Highline szint felára pedig 238 000 forint. A legolcsóbb gázolajos 6 340 200 forintért vihetõ el, míg az erõsebb TDI változat csak a középsõ Comfortline szinttõl rendelhetõ, legkevesebb 7 100 600 forintért. A 2,0 literes 140 lóerõs TDI csúcsmodell ára 7 338 200 forint, de természetesen automataváltóval és egyéb kiegészítõkkel még növelhetõ az összeg. A hat- és hétsebességes DSG váltókért 610 000 forintot kér a Volkswagen.