Az Escalade Platinum Hybrid a gyártó szerint városban beéri 14,1 liter benzinnel, míg az utastérben luxuskörülmények között utazhatnak a szerencsések.
Bár az amerikai autógyártók igen erõteljes lemaradásban vannak a japánokkal szemben hibrid technológiák terén, legalább már észbe kaptak, és gõzerõvel fejlesztik ilyen modelljeiket.
A gyártó közleménye szerint a világ "legfejlettebb nagyméretû luxus SUV"-jának Platinum változata mind két-, mind négykerékhajtással rendelhetõ lesz. A motortérben továbbra is a hatliteres, V8-as motort találjuk, amelyhez ezúttal nem nyúltak a mérnökök. A benzines erõforráshoz két villanymotor kapcsolódik, amelyek 300 Voltos nikkel-metálhibrid akkumulátorokból kapják az energiát.
A hibrid Escalade természetesen hasznosítja a fékenergiát, dugóban állva pedig lekapcsolja a nem éppen takarékos V8-ast. A trükköknek köszönhetõen a monstrum városban 14,1, vegyes ciklusban pedig szinte hihetetlenül kevésnek tûnõ 11,8 liter benzinnel is beéri. Az új, Platinum Escalade-et LED-es elsõ fényforrásairól, átdolgozott hûtõrácsáról, és már szériában is 22 hüvelykes könnyûfém kerekeirõl lehet majd megismerni. A Platinum felszereltségû modell belterében már alapáron is Aniline bõr, DVD-lejátszó, valamint az elsõ ülések fejtámláiba épített képernyõk várják a leendõ amerikai tulajdonosokat, a speciális modell ugyanis az elõzetes információk szerint csak az Egyesült Államokban lesz kapható.
A gyártó a hivatalos álláspont szerint nagy sikert nagy sikerre számít a Platinummal, szerintük elsõsorban olyanok vásárolják majd az autót, akiknek igen fontos a luxus, mégis környezettudatosan gondolkodnak. A csúcsfelszereltségû hibrid Cadillac-kel nem is lõhet bakot a gyártó, azt ugyanis már eddig is többnyire közéleti személyiségek, rapsztárok és sportolók vásárolták, akik egyébként sem szeretik a fapados változatokat. Az autó a következõ néhány hónapban kerül a márkakereskedésekbe, a Platinum felára az alapváltozathoz képest 9300 dollár, azaz kb. 2 150 000 forint.