Az autóhoz a tengerentúlon kétféle benzinmotor lesz rendelhetõ, míg az európai vásárlók a 2,0 literes boxer dízelmotort is választhatják.
A Subaru a jelenleg is zajló New Yorki Autószalonon mutatta be az ötödik generációs Legacy-t, amely mellett az új Outback negyedik generációjáról is lerántották a leplet. A Subaru szabadidõ autója természetesen a Legacy által elkezdett formatervezési irányvonalat követi.
Az új Outback terepjárós mûanyag kiegészítõket kap, amelyek könnyû terepezés során megvédik az autó érzékeny részeit. A 4,78 méter hosszú és 2,74 méteres tengelytávú modell utastere is megújult, és akár gyári navigációt is rendelhetünk az autóhoz. A japánok ígerete szerint a Legacy-hoz hasonlóan az Outback utasterében is jobb minõségû anyagok fogadják majd a leendõ vásárlókat.
Az autó az észak-amerikai piacon kétféle benzinmotorral lesz kapható. A 2,5 literes, négyhengeres boxermotor teljesítménye 170 lóerõ 5600-as fordulatnál, nyomatéka pedig 230 Newtonméter, a 3,6 literes, hathengeres boxermotor pedig 256 lóerõvel és 335 Newtonméternyi nyomatékkal rendelkezik. A Subaru ígérete szerint a két benzinmotor fogyasztása és szén-dioxid kibocsátása is kedvezõbb lesz. A kisebbik erõforráshoz alapáron hatfokozatú kéziváltó jár, míg a Lineartronic névre keresztelt CVT váltóért felárat kell fizetni, a 3,6-os motorhoz pedig ötfokozatú automataváltót társítottak. Az európai piacon a Subaru 2,0 literes, 150 lóerõs és 350 Newtonméternyi nyomatékú boxer dízelmotorjával is kapható lesz az autó, az Outbackhez pedig alapáron jár majd a japán gyár Symmetrical összkerékhajtása is.
Az új Subaru Outback forgalmazása a tengerentúlon hamarosan megkezdõdik, míg az európai vásárlók minden bizonnyal az õszi Frankfurti Autószalonon láthatják elõször az öreg kontinensnek szánt Legacy-t és Outbacket.