A gyönyörû tanulmányautókkal általában az a baj, hogy mire szériaéretté válnak, éppen a legszebb (és legdrágább) részleteiket vesztik el. A 100 000 eurónál drágább luxus-, és sportautókat gyártó cégeket azonban ez a veszély nem fenyegeti, és szerencsére a Spyker is ebbe a kategóriába tartozik.
A far többet változott, de ennek oka az aerodinamika, amelynek érdekében a diffúzort átalakították. Az autó súlya 1425 kilogramm, amelyet könnyedén mozgat az Auditól származó, 4,2 literes, V8-as benzinmotor, amelyet a hollandok nyomatékosságra hangoltak. A teljesítménye így "mindössze" 400 lóerõ, ám a nyomaték 480 Nm. Az erõt Getragtól származó kézi-, vagy ZF-féle automataváltó juttatja a kerekekhez, mindkét egység hatfokozatú.
A menetteljesítmények így meggyõzõek, a százas sprint 4,5 másodpercig tart, a végsebesség pedig 300 km/h. A felfüggesztés elöl-hátul független, a hagyományos acél féktárcsák az AP Racingtõl származnak, de hamarosan karbon-kerámia tárcsák is kaphatóak lesznek. A beltérben többek között MP3-as Kharma audiorendszer, navigáció, Bluetooth-os kihangosító és teljes bõrözés várja majd a tulajdonosokat. Ezeken kívül pedig még a 19 hüvelykes könnyûfém felni is a szériafelszereltség része. Az autó egyébként 16 színben rendelhetõ, de felálért szinte bármilyen árnyalatot kikevernek a mérnökök.
A Spyker sorozatgyártása 2010 májusában kezdõdik, az elsõ darabokat pedig a nyár elején vehetik át a tuljdonosok. Az autó alapára Nyugat-Európában 189 990 euró, azaz kb. 52 millió forint.