A bajorok alig két hónappal ezelõtt, májusban hozták nyilvánosságra a technikai adatokat az 5-ös GT-rõl, amellyel az 5-ös és a 7-es közti rést szeretnék betölteni. A Hamann nem is várja meg az élõ bemutatkozást, és máris megmutatta, mire számíthatnak, akiknek nem elég az autó gyárilag sem kevés teljesítménye.
Az 5 GT háromféle motorral lesz kapható, melyek közül a leggyengébb a háromliteres, sorhatos gázolajos. A 245 lóerõvel és 540 Nm-nyi nyomatékkal rendelkezõ erõforrás nem tekinthetõ gyengének, a Hamann emberei azonban így is erõsítõkúrára küldik az egységet. A technikai adatokat sajnos nem közölték, de ha a jelenlegi, Hamann-féle 5-ösbõl indulunk ki, legalább 20-30 plusz lóerõre, és 40-50 Nm-re számíthatunk.
Benzinesbõl kétféle áll majd rendelkezésre, melyek közül a gyengébb szintén háromliteres, és ikerturbóinak köszönhetõen 306 lóerõs teljesítményre képes. A csúcsmodellt az új 7-esben már megismert, 4,4 literes, szintén ikerturbós benzines hajtja 408 lóerõvel. Ez a változat már gyárilag is 5,5 másodperc alatt van százon, a Hamann-féle, 440-450 lóerõsre tuningolt GT viszont még ennél is gyorsabb lehet néhány tizeddel, így a tulajdonosok akár igazi sportkocsikat is meglephetnek egy-egy rajtnál.
Az erõsebb motorokkal, fékekkel, egyedi külsõ kiegészítõkkel ellátott Hamann-féle 5 GT minden valószínûség szerint jövõre lesz rendelhetõ.