A terepjárók remek lehetõséget kínálnak a tuningcégeknek, hiszen ezen autók esetében igen könnyû akár tíz centiméterrel csökkenteni a hasmagasságot és 22 collos felnikkel felszerelni azt, miközben még a szoknyának is temérdek hely marad.
Az új lökhárítók igen látványosak, ráadásul karbonból készülnek, csakúgy, mint a sárvédõ-szélesítések. Világítótestekbõl sincs hiány, a kocsi orrán mindjárt 12 xenon lámpát találunk, ezzekkel szép darab sivatagot lehet bevilágítani. A krómmal bevont hûtõnyíláson a cég jókora jelvénye feszül, mögötte pedig szintén szénszálas mûanyaggal díszített motorháztetõ terül el.
A mérnökök a krómmal sem spóroltak, a csomagtérajtón található pótkeréktartót például egy az egyben a fényes fémmel vonták be, és természetesen szárnyat is találunk a tetõn. A beltér sem maradt érintetlen, a tulajdonost teljes bõrözés fogadja majd, a lábánál pedig egy tûzoltó készüléket is elhelyeztek. A motortérben az 5,5 literes, V8-as erõforrás az eredeti 507-rõl 620 lóerõre erõsödött, ezt ötfokozatú automataváltó juttatja a hatalmas kerekekhez. Az égéstermékek a küszöbök alól, oldalt kivezetett hat csövön át jutnak e levegõbe.
Az AS55K YAAS EDITION-bõl természetesen egyetlen darab készül, annak árát a cég nem hozta nyilvánosságra, bár nincs kétségünk afelõl, hogy az arabok egy kisebb vagyont hagytak ott az autóért.