A Gemballa soha nem visszafogott modelljeirõl híres, láthattunk már tõlük elképesztõ kinézetû Cayenne-t, de a Carrerát is átépítették már egyszer. Most másodszor futottak neki, hogy feltuningolják a már nem három éve nem gyártott szupersportkocsit.
A felfüggesztést is módosították, a kocsi szinte milliméterekre van az aszfalttól, különösen az elsõ lökhárító veszélyeztetett, a Gemballa-féle Carrerának esélye sem lenne hazánk útjain, még a gombnyomásra 45 mm-rel megemelhetõ futómûvel együtt sem. Az összkép igencsak agresszív lett, az orr mellett a tetõn elhelyezett légbeömlõ igen látványos, de a hatalmas hátsó szárny is hamar felkelti az ember figyelmét.
A faron a fekete diffúzor felett négy kipufogón keresztül távoznak az 5,7 literes motor égéstermékei a levegõbe. A beltér sem maradt érintetlen, itt az arany mellett a fekete és a fehér szín dominál. Természetesen az egész belteret bõrrel vonták be. Szokásához híven a Gemballa a motort sem hagyta gyári állapotában, a módosításoknak köszönhetõen a V10-es egység teljesítménye 620-ról 670 lóerõre emelkedett. A százas sprint így a gyári 3,9 helyett csupán 3,7 szekundumig tart, a végsebesség pedig 330-ról 335 km/h-ra kúszott fel.
A Gold Edition-féle Carrerából mindössze öt darab készül, az autók árát a németek nem árulták el.