A Ferrari F430-as ellenfelének szánt M15 után újabb még gyorsabb modellel rukkolt elõ a Noble. Az M600 eggyel magasabb ligában játszik, menettulajdonságai a Murcielago LP670-4 Superveloce, illetve a Gumpert Apollo Speed magasságába emelik az autót.
A fejlesztés során az egység 750 lóerõs teljesítményt adott le, de a szériaváltozatban ezt 650 lóerõre csökkentik, leginkább a megbízhatóság érdekében. A motor legnagyobb teljesítményét 6800-as fordulatszámon adja le, míg a 820 Nm-es maximális nyomaték már 3800-as fordulaton a sofõr rendelkezésére áll.
Az autó 3 szekundum alatt tudja le a százas sprintet, de 160 km/h-ig is csupán 6,5 másodperc telik el, a végsebesség pedig 360 km/h. Az autó súlyának 40%-a az elsõ, míg 60%-a a hátsó tengelyen fekszik, ez kanyarokban igen veszélyes jószággá teheti az M600-at. Ennek ellenére nincs az autóban menetstabilizáló elektronika, sõt még ABS sem.
Peter Broutwood, a cég egyik vezetõje szerint azért nincsenek az autóban elektronikus vezetéstámogató eszközök, mert a Noble célja, hogy vásárlóik a vegytiszta vezetési élményt kapjanak a pénzükért, olyasmit, mint amit egykoron a McLaren F1 nyújtott. Ennek szellemében nem állítható a futómû keménysége, a fékek acélból készülnek, a fékszervó pedig csak minimális rásegítést ad. A váltó úgyszintén hagyományos, hatfokozatú manuális egység, amely a Graziano gyártmánya.
A vegytiszta vezetési élményt természetesen nem adják ingyen, a Noble 200 000 fontot, azaz kb. 64 millió forintot kér el egy M600-asért. Az autót élõben szeptember 19-én leplezik le Goodwoodban, összeszerelése pedig az õsz folyamán kezdõdik a cég Leicestershire-i üzemében.