A kocsi a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be élõben.
A felfrissülõ Grande Puntót már korábban sikerült lencsevégre kapnia mobiltelefonnal egy szemfüles gyári dolgozónak, most azonban hivatalos képeket és adatokat is közölt a márka.
A hátsó részen is jó néhány módosítást találunk, újak a lámpák, az itteni lökhárító az elsõ formáját követi, ráadásul a korábban teljesen sík csomagtérfedélen két ív is megjelent. Nemcsak a külsõ, a belsõ is teljesen megváltozott, újak a mûszerek, amelyek ezentúl króm keretû csövekben ülnek, de a középkonzolt is teljesen átrajzolták az olasz mérnökök. A korábbi egy helyett három különálló részre osztották a középkonzolt, amelyen a klíma és a rádió gombjai is megváltoztak, de a légbefúvók is modernebbek lettek.
A kocsihoz egy új, Blue&Me TomTom navigációs rendszer is rendelhetõ lesz. Ami a technikát illeti, ezentúl a Puntóhoz is rendelhetõ a konszern új, 1,4 literes, MultiAir rendszerû benzinese, amely a hagyományos egységnél 10%-kal kevesebbet fogyaszt, miközben teljesítménye 10, nyomatéka pedig 15%-kal magasabb a korábbi motorénál. A jól ismert, 1,3 literes Multijet dízel új befecskendezést kapott, amely 2%-kal csökkenti a fogyasztást és 30%-kal a különféle nitrogén-oxidok kibocsátását. Az összes Euro-5-ös motor megkapja a start-stop automatikát, amellyel tovább mérséklõdik a városi fogyasztás.
A már a szériaváltozatban is hét légzsákkal érkezõ Punto Evo a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek, míg forgalmazása azt követõen kezdõdik.