Az összkerékhajtású autó a Tokiói Autószalonon mutatkozik be, ám a sorozatgyártástól még messze van.
Némi késéssel ugyan, de a Subaru is követi a Toyotát és a Hondát, már ami a hibrideket illeti. A viszonylag kis márka már régebben kinyilvánította hosszú távú terveit, amelyben 2012-re teszi elsõ ilyen hajtású autójának sorozatgyártását.
A szélvédõ szinte buszlimuzinosan elõrenyúlik, az ajtók pedig sirályszárnyasak. B oszlop nincs, így hátra is igen könnyû a beszállás. A motorháztetõ alatt egy keresztben elhelyezett, 2,0 literes, közvetlen befecskendezéses boxermotor található, amelyhez egy turbót is csatlakoztattak. A teljesítmény egyelõre nem ismert. A motor és a Lineatronic fokozatmentes váltó között egy 10 kW-os teljesítményû elektromotor található, amelynek elsõdleges feladata a lítium-ionos akkumulátorok töltése, de meredek emelkedõn képes besegíteni.
A hátsó tengelynél is találunk egy villanymotort, ez 20 kW-os, és alacsony sebességnél, illetve dugóban önállóan is képes hajtani az autót, de egyébként csak akkor kapcsol be, ha mélyre nyomjuk a gázpedált, vagy ha végsebesség közelében járunk. Az autóban debütál a gyártó EyeSight + nevû berendezése is, amelyben két kamera figyeli az utat, és értesíti a vezetõt, ha akadályt észlel.
A Hybrid Tourer Concept az október végi Tokiói Autószalonon mutatkozik be, ám sorozatgyártásba ebben a formájában egész biztosan nem kerül, néhány megoldását viszont láthatjuk majd a közeljövõ utcai Subaruiban.