A formai frissítés igen óvatos lett, LED-es fényszórók, új elsõ- és hátsó lökhárító, illetve új hátsó lámpák. Ezek mentén pár millimétert nõttek az autó túlnyúlásai. A belsõ térben kipróbáltak egy új eljárást, ami során az üléseket fényvisszaverõ réteggel vonják be, így a bõrkárpit tûzõ napon sem válik perzselõen forróvá – a gyár állítása szerint így akár 20 fokkal is csökkenthetõ így az ülések hõmérséklete.
Szerencsére a ráncfelvarrás nem csak a külcsínt érintette, így nem fullad unalomba a hír: a 325d háromliteres dízele 7 lóerõt izmosodott, a 197 helyett most már 204-et teljesít, csúcsnyomatéka 430 Nm-re nõtt. A 320d 184 lóerõsre és 380 Nm csúcsnyomatékúra módosult, sõt egy környezetbarát kivitelt is készítettek ebbõl a bajorok, ami ugyan csak 163 lóerõs, de akár 4,1 literrel is beéri százon.
A csúcsot képzõ 335i egyik turbóját lecserélték, ami a csak a karakterét javítja a típusnak, a katalógusadatokat nem módosítja. Emellett egy új alapmodellt is bevezetnek, amit a 318i kétliteres blokkja hajt 143 lóerõvel. Az összkerékhajtás a kupé öt változatához elérhetõ. A motorikus módosítások a teljes 3-as sorozatra vonatkoznak, utolsó újdonságként ezentúl a kombi is rendelhetõ 115 lóerõs 316d-ként.