A tervezõk természetesen a Volkswagen raktáraiból válogattak megfelelõ hathengerest a Panamera számára.
A 3,6 literes, közvetlen befecskendezéses V motort, amelyet a VW elsõsorban terepjárókban használ, persze átdolgozták a sportkocsigyártónál, így a négyajtós kupéban 280 helyett kerek 300 lóerõs, a csúcsnyomatéka pedig 400 Nm.
A Porsche külön kiemelte, hogy mennyire takarékos a hathengeres Panamera. A hátsókerék-hajtású változat 9,3, a négykerék-hajtású Panamera 4 9,6 litert pusztít 100 kilométeren, vegyes ciklusban – persze óvatos gázpedál-simogatás mellett – és 218, illetve 225 gramm szén-dioxidot bocsátanak a levegõbe kilométerenként. Az extralistában egyebek között olyan tételek is szerepelnek, mint az energiatakarékos gumiabroncsok, amelyekkel további 5 g/km-rel javítható ez utóbbi adat.
A hathengeres motor 30 kilogrammal könnyebb, mint a V8-as változat. Az autóhoz alaphelyzetben acélrugós futómû jár, de felárért kapható lesz légrugós felfüggesztéssel is. A típusváltozat premierjét Pekingben tartották – a Porsche Kínában is komoly eladásokra számít a típustól –, de Európába is megérkezik még május környékén.