Szinten negyedévente készít a Lotus újabb és újabb variánsokat a Elise modellbõl. Most ismét hír jött az autóról, de ezúttal nemcsak egyedi fényezésrõl, felnirõl, spoilerrõl tudunk beszámolni, hanem egy komolyabb felújításról. Ráncfelvarráson esett át az apró kétüléses sportkocsi.
A 2011-es modellévbe tartozó, azaz õsztõl készülõ autókon új elsõ és hátsó lökhárító, átalakított csomagtér - és motorházfedél látható. Ugyanakkor a legkönnyebben a fényszórójáról azonosítható az új Elise, miután a korábbi oldalanként két-két lámpa helyett már egy-egy bura alatt helyezik el az összes világító berendezést. Ezentúl LED-es nappali menetfénnyel is felszerelik a jármûvet. A módosított karosszériának köszönhetõen csökkent az autó légellenállása, s így a fogyasztása is.
Háromféle motorral készül a jövõben az Elise, amelyeket továbbra is a Toyota szállít a brit márkának, mindegyikhez hatfokozatú váltó tartozik. Az alapmodellbe már nem 1,8-as, hanem 1,6-os 136 lóerõs motor kerül. Köszönhetõen a mindössze 876 kilós súlyának még ezzel is remekül megy járgány, 6,7 másodperc alatt képes 100-ra gyorsulni és akár 200 km/órás tempóra is képes, ugyanakkor mindössze 6,14 litert fogyaszt átlagosan.
Az erõsebb variánsokba az Elise R-be és SC-be továbbra is 1,8-as motor kerül. Elõbbiben 192 lovas teljesítménnyel, a csúcsváltozatba kompresszorral kiegészítve 220 lóerõvel kerül a motor. Gyorsulási értékeik 5,4, illetve 4,6 másodperce, míg csúcstempójuk 222, illetve 234 km/óra.
Bár ezúttal a Elise-rõl számolt be a Lotus, nincs kétségünk afelõl, hogy hamarosan egy újabb sajtóközlemény érkezik, amely a testvérmodell az Exige átalakítását jelenti be. Az új Elise, hivatalos premierje a márciusi Genfi Autószalonon lesz.